۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۱۷۹۰۳

«سلام بر مدافعان سلامت» به زبان شعر منتشر شد

«سلام بر مدافعان سلامت» به زبان شعر منتشر شد
کتاب «سلام بر مدافعان سلامت» به خط و اهتمام کاوه تیموری با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت و فداکاری و ایثار آنان در ایام شیوع کرونا منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب سلام بر مدافعان سلامت در تجلیل و تقدیر از مدافعان سلامت شامل پزشکان، پرستاران و کادر درمان به طبع رسیده است. این کتاب در بردارنده بیش از ۵۵ قطعه شعر فاخر است که در موضوع قدردانی از مدافعان سلامت و فداکاری و ایثار جانانه آنان در ایام فراگیری کرونا سروده شده است.

اشعار این کتاب به خط و اهتمام کاوه تیموریخوشنویسی شده و با همت هنرمندان تذهیب‌کار مطرح به آرایه‌های چشم‌نواز تزئینی مزین شده است. همزمانی چاپ این اثر با اول شهریورماه روز گرامیداشت پزشک نیز از مزیت‌های کتاب بوده و می‌تواند به عنوان هدیه‌ای ارزشمند مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب سلام بر مدافعان سلامت در ۶۶ صفحه و با استفاده از چاپ نفیس چهار رنگ و کاغذ ۲۰۰ گرمی گلاسه همراه با جلد گالینگور مرغوب در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب نفیس می‌توانند به فروشگاه خانه فرهنگ و هنر گویا مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۲۵۵۸۱۸ تماس حاصل کنند. همچنین امکان خرید اینترنتی از سایت خانه فرهنگ و هنر گویا نیز فراهم است.

ارسال نظرات