۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۱۸۰۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

توجه به ظرفیت های دینی در توسعه سند گردشگری لرستان ضروری است

توجه به ظرفیت های دینی در توسعه سند گردشگری لرستان ضروری است
حجت الاسلام قدرتی با اشاره به توسعه سند گردشگری استان گفت: در تحریر، تدوین و مطالعه تصویب این سند باید ظرفیت های دینی مانند مسجد و حسینیه دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در نشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت برگزار شد، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین باید در چندین محور رسیدگی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه پیوست دولت برای جهاد تبیین مشخص شود، افزود: باید به این مقوله توجه کنیم وگرنه دیگران برای ما تعیین می‌کنند.

وی بر ضرورت حفظ دستاورد انقلاب اسلامی و مشخص کردن حق و باطل تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه یک درصد بودجه فرهنگی که برای تمامی ادارات در نظر گرفته شده است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، عنوان کرد: در سازمان تبلیغات این توان وجود دارد یک درصد را با رویکرد انقلابی اخذ کند.

وی در ادامه به ظرفیت های دینی باستان لرستان اشاره کرد و گفت: برای انجام و تقویت برنامه های دینی و فرهنگی توجه به بودجه ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به تلاش دشمنان در فضای رسانه‌ای و فرهنگی با اعتبارات ویژه اشاره کرد و عنوان داشت: در استان این آمادگی وجود دارد که بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کرد.

حجت الاسلام قدرتی در پایان با اشاره به اینکه استان لرستان دارای ظرفیت های بی شمار گردشگری است، تأکید کرد: توسعه سند گردشگری استان ضروری است و باید در تحریر، تدوین و مطالعه تصویب این سند ظرفیت های دینی مانند مسجد و حسینیه دیده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات