۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۱۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برنامه ریزی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است

برنامه ریزی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است
امام جمعه خرم آباد رمز موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی را برنامه ریزی و آینده نگری خواند و گفت: این سازمان باید در برابر هجمه های دشمن از قبل برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت نهادهایی برای تبلیغ ارزش ها احساس شد و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از این نهادها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در طول انقلاب اسلامی رو به رشد حرکت کرد و نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ دینی جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی سازماندهی و اعزام مبلغ به مناطق محروم را از مأموریت های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی و آینده نگری از عناصر مهم در موفقیت هر تشکیلاتی به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد تبلیغ فرهنگ دینی را از دیگر وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد باید در برابر هجوم فرهنگی دشمن از قبل شناسایی و برنامه ریزی داشته باشد و جلوی هجمه های دشمن را با تبلیغ کارآمد بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: معرفی اسلام، قرآن و فرهنگ متعالی دینی که والاترین جایگاه را دارند از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و در این زمینه باید از ظرفیت مبلغان دینی به خوبی بهره مند شد.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی باید جلوی رواج مشکلات فرهنگی گرفته شود و با ارتقای فرهنگ دینی جامعه سد راه آسیب های اجتماعی شد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات