۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۱۸۰۴۹
آیت الله رشاد:

خطابات از دل برخاسته‌ آیت الله ناصری کام‌های تشنه‌ جویندگان معنویت را سیراب می‌ساخت

خطابات از دل برخاسته‌ آیت الله ناصری کام‌های تشنه‌ جویندگان معنویت را سیراب می‌ساخت
آیت الله رشاد با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال آیت الله ناصری تصریح کرد: خطابات زلال از دل برخاسته این مدرس حوزه کام‌های تشنه‌ جویندگان معرفت و معنویت را سیراب می‌ساخت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علی اکبر رشاد در پیامی ارتحال آیت الله ناصری اصفهانی استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون.

رحلت عالم مجاهد، سالک متواضع، استاد برجسته اخلاق، حضرت آیت الله ناصری اصفهاني دولت آبادي (قدّس الله نفسه الزکيه) مایه‌ی تاسف و تاثر شدید شد.

او از پیشتازان نهضت امام خمیني (قدّه) و پشتوانه‌های معنوي نظام اسلامی و همراهان راسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی بشمار می‌رفت، و محضر برکت‌آثارش منشا خدمات علمی ماندگاری در حوزه علمیه فخیم و فاخر اصفهان بود، و وجود ذی‌جودش طی سنوات متمادي ملجأ مستمندان در آن خطه خطیر قلمداد می شد. خطابات زلال از دل برخاسته‌ی این مدرس مبرز حوزه، کام‌های تشنه‌ی جویندگان معرفت و معنویت، بویژه جوانان را، در سراسر کشور سیراب می‌ساخت. فقدان این عالم الاهي مایه‌ی خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ی حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان است.

اینجانب از سوی خود و ارکان حوزه‌ی عریق و عظیم تهران، این حادثه‌ی مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف) و دیگر مراجع عظام، خاصه مرجع مجاهد و زعیم حکیم حوزه علمیه‌ی اصفهان حضرت آیت الله مظاهری، و نیز تلامذه و ارادتمندان و بیت مکرم آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسالت می‌کنم، و برای بازماندگان سوگوار، صبر و اجر مسئلت دارم. حشره الله مع سید الشهداء و الأحرار و اصحابه الأبرار و اسکنه فسیح جنانه.

علی اکبر رشاد

ارسال نظرات