۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۱۸۱۰۳
آیت الله سعیدی در پیامی:

تربیت صدها شاگرد و انجام خدمات اجتماعی از فعالیت های آیت الله ناصری بود

تربیت صدها شاگرد و انجام خدمات اجتماعی از فعالیت های آیت الله ناصری بود
آیت الله سعیدی در پیامی با اشاره به تربیت صدها شاگرد، تدوین آثار علمی، تأسیس مراکز علمی و عبادی و انجام خدمات اجتماعی توسط آیت الله ناصری ارتحال ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در پیامی ارتحال آیت الله شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی عالم و استاد اخلاق را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

رحلت عالم بزرگوار و استاد اخلاق، حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی ناصری دولت آبادی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. این عالم جلیل القدرهمه عمر با برکت خویش را صرف خدمت به ساحت قرآن کریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام و تهذیب و تربیت نفوس بندگان خدا به ویژه جوانان کرد.

تربیت صدها شاگرد، تدوین آثار علمی، تأسیس مراکز علمی، فرهنگی، عبادی و انجام خدمات اجتماعی فراوان از جمله فعالیت های آن عالم پارسا می باشد.

اخلاص، صفای باطن، بیان شیرین و جذاب، ارادت و شیفتگی نسبت به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، دفاع مستمر و قاطع از ارزش های دینی و اسلامی و آرمان های والای انقلاب اسلامی و تکریم امام راحل عظیم الشأن قدس سره و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله از دیگر خصایص ممتاز این عالم و سالک الی الله بود.

اینجانب در جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام رحلت این عالم ربانی را به حوزه های علمیه، حوزه علمیه اصفهان، مردم شریف و ولایت مدار آن دیار، بیت مکرم ایشان و عموم شاگردان و علاقه مندان تسلیت گفته و از درگاه الهی برای روح آن عالم متخلق علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سید محمد سعیدی؛ تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظرات