۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۱۸۰۵۶
آیت الله مظاهری در پیامی:

مقام اخلاص و صفاى نفس در حیات آیت الله ناصری درسى ماندگار براى حوزویان است

مقام اخلاص و صفاى نفس در حیات آیت الله ناصری درسى ماندگار براى حوزویان است
حضرت آیت الله مظاهری با صدور پیامی در پی ارتحال آیت الله ناصری تصریح کرد: مقام اخلاص و صفاى نفس بى شک در کارنامه حیات این عالم ربانى درسى ماندگار براى همه حوزویان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین مظاهری با صدور پیامی ارتحال عالم وارسته و جليل‌القدر آيت‌الله حاج شيخ محمد ناصرى را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

ارتحال عالم وارسته و جليل‌القدر حضرت آيت‌الله آقاى حاج شيخ محمد ناصرى«قدس‌سره» موجب كمال تأسّف و تأثّر گرديد.

اين عالم پارسا براى حوزۀ علمي اصفهان، مدرسى عاليقدر و استاد اخلاقى نافذ و مهربان و براى عموم مردم و ارادتمندان ايشان، اسوه‌اى عامل در تقوا و تهذيب و براى سالكان طريق، راهنمايى دلسوز در پيمودن راه تزكيۀ نفس و سلوك‌الى‌الله بودند و اكنون خلأ وجودى اين عالم عارف ، خسارتى بزرگ براى همه ماست.

مقام اخلاص و صفاى نفس و ارادت و دلباختگى زايدالوصف ايشان به قطب عالم امكان حضرت بقيةالله‌الأعظم«ارواح‌العالمين‌له‌الفداء» بى شك در كارنامۀ حيات پر بركت اين عالم ربّانى، درسى ماندگار براى همه حوزويان و سربازان حضرت ولیّ‌عصر«عليه‌آلاف‌التّحيّة والسّلام» است و اينك نيز مايه علوّ درجه ايشان در حضور پرورگار مهربان است.

مردم شريف و با ايمان اصفهان كه ساليان متمادى از محضر پرفيضِ دروس اخلاق و معرفت ايشان بهره‌مند بوده‌اند، بى‌ترديد در تجليل از مقام والاى ايشان نيز حضورى چشمگير خواهند داشت.

اين مصيبت را به پيشگاه حضرت ولى‌الله‌الأعظم«عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّريف» و به حوزۀ علميّۀ اصفهان و همۀ شاگردان و ارادتمندان و تربيت يافتگان علمى و عملى اين عالم واصل و به بيت شريف ايشان خصوصاً آقازادگان مكرّم و گراميشان تسليت و تعزيت عرض مى‌كنم و از خداوند متعال علوّ درجات اين عالم متقى و حشر و نشر ايشان با ارواح مطهر حضرات اولياء طاهرين و معصومين«صلوات‌الله‌عليهم‌اجمعين» را مسألت كرده و اميد است حضرت حق تعالى اين مصيبت را به لطف و كرم عميم خود جبران فرمايد. ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلى العظيم.

حسين المظاهرى

٢٨ / محرم الحرام / ١٤٤٤

ارسال نظرات