۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۱۸۱۱۳
معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان مطرح کرد؛

شرکت طلاب جدیدالورود در دوره میثاق طلبگی

شرکت طلاب جدیدالورود در دوره میثاق طلبگی
لرستان - حجت الاسلام شمسی فر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه، طلاب جدیدالورود نیز در دوره میثاق طلبگی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان که در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی طلاب، دوره میثاق طلبگی نیز ویژه طلاب جدیدالورود آغاز شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دوره میثاق طلبگی به مدت یک هفته برگزار می شود، افزود: هدف آشنایی طلاب با فضای کلی حوزه و طلبگی بوده و این دوره به میزبانی مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود، آداب و رسم طلبگی، اخلاق طلبگی و آشنایی با قوانین و مقررات تعلیم و تربیت در حوزه را زیر نظر اساتید مجرب فرا می گیرند.

حجت الاسلام شمسی فر گفت: در این دوره علمی آموزشی طلاب از نظر اصول علمی، روانشناسی و روانشناختی زیر نظر حجت الاسلام جیرانی از اساتید مشاوره حوزه علمیه قم گزینش می شوند و در پایان دوره نیز آزمون های شخصیتی برای آنان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات