۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۱۸۲۳۷
حجت‌الاسلام جوشقانی:

مبلغان طرح امین، به نقاط پذیرش دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند

مبلغان طرح امین، به نقاط پذیرش دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشند
حجت الاسلام جوشقانی گفت: مبلغان باید در فعالیت های خود، به نقطه پذیرش آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا متناسب با آن، مطالب متنوع و جذابی را به دانش آموزان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین جوشقانی مدیر موسسه سیره شهدا در مراسم اختتامیه دومین دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» ویژه مبلغین برادر و خواهر طرح امین که قبل از ظهر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهراء برگزار شد با اشاره به لزوم به کارگیری خلاقیت در خطابه و بیان توسط مبلغان طرح امین اظهار داشت: خلاقیت نشان دادن و به کارگیری از شگردهای بیان توسط مبلغان امین با دانش آموزان، امری لازم در تبلیغ دانش آموزی است و باید مبلغان با شگردها و خلاقیت های خاصی فضای حاکم در کلاس ها و مدارس را مدیریت کنند.

وی در ادامه افزود: مبلغان باید در فعالیت های خود در میان دانش آموزان، به نقطه پذیرش آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا متناسب با نقطه پذیرش آنان، مطالب متناسبی را در قالب های متنوع و جذاب به دانش آموزان ارائه دهند.

حجت الاسلام جوشقانی با اشاره به مهارت خاطره گویی شهید حاج عبدالله ضابط از شهدا در میان دانش ‌آموزان اظهار داشت: این شهید با استفاده از خاطره گویی متناسب با مخاطبان، از شهدا و دفاع مقدس دانش‌آموزان را ساعت ها مجذوب خود می کرد و از این طریق آموزه های اسلامی را در قالب خاطره گویی از شهدا برای مخاطبان خود منتقل کرده و تعلیم می داد.

راوی سیره شهدا در پایان با بیان اینکه اسلام با فرهنگ عاشورا به پیش برده می شود بیان داشت: مبلغان طرح امین باید در تعلیم و تربیت دانش آموزان با فرهنگ عاشورایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا فرهنگ حسینی را در بین دانش آموزان و مخاطبان خود ترویج داده و آموزش دهند.

ارسال نظرات