۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۱۸۴۰۶
سخنران مسجد مقدس جمکران:

دشمن با القاء شبهات به دنبال دور کردن جوانان از مقدسات است

دشمن با القاء شبهات به دنبال دور کردن جوانان از مقدسات است
حجت الاسلام خلج با اشاره به حربه های دشمن برای ترور شخصیتی گفت: مواظب شبهات دشمن در فضای حقیقی و مجازی باشید آن ها با القاء شبهات می خواهند جوانان را از مقدسات دور کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر خلج، شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد به تشریح ابعاد مختلف ترور به عنوان یکی از راهکارهای حذف فیزیکی و یا تخریب شخصیتی افراد برجسته انقلاب توسط منافقین و دیگر ایادی آمریکا و اسرائیل غاصب پرداخت.

وی با اشاره به دو جریان حق و باطل گفت: وقتی انسان رویدادهای تاریخ را مطالعه می کند دو جریان فکری و عقیدتی حق و باطل را از ابتدای خلقت تاکنون رو به روی هم می بیند.

سخنران مسجد مقدس جمکران افزود: قرآن باطل را کف و حقیقت را همچون آب تشبیه می کند و در جایی دیگر جریان باطل را به کف برآمده از ذوب شدن فلز مثل می زند.

حجت الاسلام خلج با بیان آیه «جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» ابراز کرد: این آیه را به دوران ظهور تفسیر کرده اند دورانی که دشمن و جریان باطل برای گمراه کردن اهل ایمان صراط حق تلاش می کند.

وی با تشریح این مطلب که هرکجا حق باشد باطل هم حضور دارد، اظهار داشت: حق همیشه یکی است اما باطل ها زیاد و به رنگ های مختلفی در می آیند ولی به هر حال باطل رفتنی و حق ماندنی است این نصرت و وعده الهی است.

سخنران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه دشمن هم از ترور فیزیکی (شخص) و هم شخصیتی استفاده می کند، تصریح کرد: جبهه باطل برای رسیدن به اهدافش گاهی ترور شخصیتی همانند ترور شهدای هسته ای و سردار سلیمانی و شهیدان رجایی و باهنر و گاهی دست به ترور شخصیتی همانند ترور شخصیتی آیت الله بهشتی می زند.

وی افزود: ترور شخصی و شخصیتی در گذشته تاریخ اسلام نیز وجود دارد چنانکه بارها برای ترور شخصی پیامبر اقدام کردند و در کتب تاریخی حضرت عبدالله پدر پیامبر را ترور شخصیتی می کنند.

حجت الاسلام خلج با بیان اینکه دشمن با ترور شخصیتی و شبهه در مقدسات به دنبال دور کردن جوانان از حضرت ولی عصر (عج) است، خاطرنشان کرد: مواظب شبهات دشمن در فضای حقیقی و مجازی باشید آن ها با القاء شبهات می خواهند جوانان و نسل امروز را از مقدسات و ظهور امام زمان (ع) دور کنند.

ارسال نظرات