۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۸۴۳۹
آیت الله کعبی:

منش و سیره آیت الله حائری برای همه درس آموز است + صوت

منش و سیره آیت الله حائری برای همه درس آموز است + صوت
عضو جامعه مدرسین گفت: کناره گیری حضرت آیت الله حائری از مرجعیت نشانه تقوای بالای این عالم است که همگان باید از سیره و منش بالای ایشان درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه حجتیه سخنان مهمی راجع به انصراف حضرت آیت الله حائری بیان کرد.

ولایت رهبر انقلاب صرفاً متعلق به ایران و ایرانیان نیست

وی با بیان اینکه ولایت رهبر انقلاب صرفاً متعلق به ایران و ایرانیان نیست به تمجید از اقدام تقوا مدارانه حضرت آیت الله حائری پرداخت و تصریح کرد: ولایت رهبر انقلاب صرفاً متعلق به ایران و ایرانیان نیست.

آیت الله کعبی گفت: از حضرت آیت الله سید کاظم حائری باید درس گرفت، این استاد فرزانه مجتهد است و از آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی بزرگ در زمان آیت الله حکیم و آیت الله سید محمد صدر اجازه اجتهاد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این عالم در میدان علم و مبارزه حضور و هدایت امت اسلامی را برعهده داشت و تا به امروز به نحو احسن راه هدایتگری امت اسلامی خصوصاً در کشور عراق را انجام می داد.

آیت الله کعبی با اشاره تقوای حضرت آیت الله حائری ادامه داد: ایشان امروز که به سن کهنسالی رسیده و بیماری بر او عارض شده است با تواضع از مرجعیت کناره گیری می کند و این نشانه تقوای بالای این عالم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز حضرت آیت الله سید کاظم حائری با ارجاع همگان به وجوب اطاعت از رهبر معظم انقلاب به عنوان هدایت امت، صحبت شهید صدر را تکرار کرده است و این برای همه ما درس آموز است.

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
بسیار عالی مرحبا
3
0