۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۸۵۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

موفقیت ایران حاصل همت جهادی و ازخودگذشتگی است

موفقیت ایران حاصل همت جهادی و ازخودگذشتگی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به تحریم ها و فشارهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: موفقیت ایرتن با این شرایط حاصل همت جهادی و ازخودگذشتگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، بعد از ظهر امروز در دیدار مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی، گفت: برخی از ابرقدرت ها که تحریم به آنها فشار آورده اذعان دارند که شما چگونه دوام آوردید، باید گفت موفقیت ایران در سایه از خودگذشتگی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز میدانی باز شده برای ارتقاء روحی و برای اینکه فرد به مرتبه عرفانی نائل شود، وقتی پزشکی سلامت را به بیمار هدیه می دهد ملائک برای او رحمت می فرستند، گاهی همین ترقی ها و رشدهایی که حاصل می شود در سایه همین کارهای نیک است که خداوند به آن توجه دارد.

وی تصریح کرد: در استان مجموعه ای در کارهای خیر و خدمات دهی برای بیماران نیازمند به عنوان خیران سلامت خدمت رسانی می کنند که در طول سال خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: تلاش می شود ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی رخ دهد و آینده ای روشن قطعا در انتظار استان و کشور است.

وی بیان کرد: به واسطه این مجاهدت ها و تلاش های خیران، مردم شاد و امیدوار می شوند و هر جایی که نیاز باشد ما هم همراهی لازم را خواهیم داشت./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات