۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۱۸۸۸۰
امام جمعه شهرستان روانسر ابراز کرد؛

نفوذ در حوزه های فرهنگی، هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم

نفوذ در حوزه های فرهنگی، هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم
کرمانشاه ـ ماموستا محمدی گفت: دشمن در جنگ نرم در تمام حوزه های فرهنگی به دنبال نفوذ است، بنابراین علما و روحانیون در این میان بسیار وظیفه مهمی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملامحمد محمدی امروز در کارگاه 2 روزه آموزشی «مصباح منیر 4» با موضوع «سواد تقریب» که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر با حضور روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان های پاوه و کرمانشاه و روانسر برگزار شد،  اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی زمینه ای برای ترقی و توسعه علمی طلاب و روحانیون اهل سنت است.

امام جمعه شهرستان روانسر افزود: در حقیقت مشکلات تفرقه و دودستگی در این عصر توسط وهابیون و دیگر جریانات منحرف ایجاد شده است تا مسلمین آرامش نداشته باشند.

ماموستا محمدی عنوان کرد: تلاش های زیادی برای ایجاد فاصله بین مردم و علما و روحانیون توسط دشمنان صورت می گیرد، لذا باید نسبت به این تفرقه ها و توطئه ها هوشیار باشیم و به قرآن و سیره رسول الله (ص) رجوع کنیم زیرا امروز افراد و گروه هایی هستند که تنها کارشان ایجاد تفرقه و توطئه در بین مسلمین است.

امام جمعه شهرستان روانسر گفت: رسول الله (ص) ما را ملزم کرده است که در برابر دشمنان دین و دشمنان وحدت سکوت نکنیم و منفعل نباشیم لذا همه در برابر این جریانات وظیفه داریم.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: شبکه های ماهواره ای بسیاری امروز همه علیه عقیده علما دین و اسلام به صورت شبانه روز در تلاش هستند و در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف شیطانی شان انجام می دهند.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن در جنگ نرم در تمام حوزه های فرهنگی به دنبال نفوذ است، بنابراین علما و روحانیون در این میان بسیار وظیفه مهمی برعهده دارند.

امام جمعه شهرستان روانسر اظهار داشت: در عصر کنونی در بین مسلمین مهمتر از موضوع وحدت، انسجام و تقریب در جهان اسلام، در مقابل دشمنان نداریم./1400/

ارسال نظرات