۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۱۹۰۴۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمن برای انحراف اندیشه مسلمانان همواره در تلاش است

دشمن برای انحراف اندیشه مسلمانان همواره در تلاش است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: اسلام یک دین واحد است و تقسیماتی که در آن صورت می گیرد بی شک از سوی دشمنان وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع استان کرمانشاه اظهار داشت: اسلام یک دین واحد است و تقسیماتی که در آن صورت می گیرد بی شک از سوی دشمنان وحدت است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: تلاش برای ایجاد انشقاق و دودستگی در بین مسلمین بهترین راهکار برای تسلط و سلطه بیشتر دشمنان بر ثروت ها و داشته های مسلمین است، بنابراین هر جریانی که بر طبل تفرقه در جهان اسلام می کوبد باید آن جریان را متصل به دشمنان وحدت جهان اسلام دانست.

وی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن به خوبی می داند که تنها و کاربردی ترین راه برای جلوگیری از قدرت یافتن جهان اسلام، ایجاد تفرقه در بین کشورها و ملت های مسلمان است، بنابراین امروز به طرز کامل و حساب شده ای جریان های اختلاف افکن و تروریستی همانند داعش، القاعده و... را مدیریت و رهبری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: چند قطبی شدن جهان زنگ خطری برای کشورهای ابرقدرت است، در این میان قدرت یافتن مسلمین می تواند آغازی بر توقف و حتی کاسته شدن از توان ابرقدرتهای شرق و غرب شود، بنابراین امروز این همه نزاع و برادرکشی در بین برادران دینی در جهان اسلام از این داستان سرچشمه می گیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان داشت: از سوی دیگر دشمن همواره در تلاش است که فکر و اندیشه مسلمین را منحرف کند، انسجام و تقریب جهان اسلام زمینه ای برای ایجاد ابرقدرتی مسلمانان و در مقابل کوتاه شدن دستان غارتگر دشمن می شود، بنابراین امروز باید روحانیون و طلاب اهل تشیع و اهل سنت به خوبی به این ترفندهای مذبوحانه دشمن واقف باشند از هر گونه جدل و بحثی که به اختلاف و دودستگی منجر می شود به شدت پرهیز کنند./1400/

ارسال نظرات