۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۱۸۹۶۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

زیرساخت های لازم برای عبور زائران اربعین از مرز خسروی فراهم شود

زیرساخت های لازم برای عبور زائران اربعین از مرز خسروی فراهم شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مرز خسروی با توجه به برخی از ویژگی های خاصی که دارد باید بیشتر مورد توجه بوده و زیرساخت های یک مرز استاندارد را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جلسه قرارگاه اربعین استان که در محل پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: جمعیتی که اکنون از مرز خسروی در حال حرکت به سمت کربلای معلی هستند باید بیشتر از پیش شوند و بسترهای لازم برای این امر از سوی متولیان مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مرز خسروی با توجه به برخی از ویژگی های خاص همانند نزدیکی به کربلا و... باید بیشتر مورد توجه باشد و زیرساخت های یک مرز استاندارد را داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: در این روزها متولیان امور در این مرز و پایانه وظایف سنگین و البته مقدسی بر عهده دارند، بنابراین امیدواریم که امور بر وفق مراد پیش برود.

آیت الله علما تاکید کرد: در چند سال گذشته برخی از مشکلات همانند کرونا و... باعث شده بود که مرز خسروی بر روی زوار حسینی بسته شود، ولی امسال با رایزنی مسئولان این مرز دوباره بازگشایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حرکت عظیم و بی سابقه اربعین حسینی در سال های اخیر، گفت: امروز شاهدیم که بیش از 20 میلیون نفر در یک راهپیمایی بزرگ به سمت کربلا حرکت می کنند که این حرکت در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود و این را باید از برکات وجودی امام حسین (ع) و نهضت کربلا و عاشورا دانست. /1400/

ارسال نظرات