۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۱۹۰۴۴
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

خروج تدریجی زوار کربلا از مرز خسروی

خروج تدریجی زوار کربلا از مرز خسروی
کرمانشاه ـ امیری مقدم گفت: با رایزنی های صورت گرفته زواری که در محل پایانه مرزی خسروی هستند، به کشور عراق اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تصمیم و اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر بسته شدن مرزهای شش گانه کشور، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در مرز خسروی زائرانی که در خود پایانه بودند، با نظم و انضباط و با همکاری خود زوار در حال اعزام به کشور عراق هستند.

استاندار کرمانشاه افزود: ضعف ترددها منوط به امکاناتی است که طرف عراقی باید داشته باشد که متاسفانه شرایط کاملی ندارند و از طرف ما به عراق در برخی موارد کمک شده است تا زواری که به امید زیارت به خسروی آمده اند، به سلامت از مرز عبور کنند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پلیس راه کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط مناسبی در جاده های استان حکم فرما شود.

امیری مقدم ادامه داد: تعداد قابل توجهی از زوار که زودتر به زیارت رفته بودند در حال بازگشت هستند که کار بسیار خوبی است و در پیک ترددهای خروج از کشور برخورد نکردند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به فراهم بودن امکان  پذیرایی از زوار تصریح کرد: آمادگی ها برای پذیرایی از این حجم از زوار وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست./1400/

ارسال نظرات