۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۱۹۰۷۸
معاون دبیرکل جمعیت «الوفاق» بحرین:

اجازه نخواهیم داد کشورمان به دومین سرزمین تحت اشغال اسرائیل تبدیل شود

اجازه نخواهیم داد کشورمان به دومین سرزمین تحت اشغال اسرائیل تبدیل شود
«شیخ حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اظهار داشت: حکومت بحرین در صدد یهودی سازی کشور و محو هویت منامة است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «شیخ حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، دیروز جمعه در تجمعی که به همت این جمعیت و به مناسبت دومین سالروز امضای توافقنامه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، بر حمایت مردم بحرین از فلسطین و ملت مبارز آن تاکید کرد.

وی اظهار داشت: هر چقدر هم که حکومت بحرین تلاش کند تا دست خود را در دست رژیم صهیونیستی قرار دهد، بازهم فلسطین، مساله مردم بحرین باقی خواهد ماند.

الدیهی با بیان این که حکومت بحرین همه میادین را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده و در گوشه گوشه این کشور از آنها استقبال کرده است تا به این رژیم موقت و در حال نابودی، هویت ببخشد، هشدار داد: این رژیم در حال نابودی بوده و همه کسانی که در کنار آن قرار دارند نیز با آن نابود می‌شوند.

وی تثبیت هویت یهودی در بحرین و به ویژه در منامه را محکوم کرده و اظهار داشت: حکومت، می‌خواهد این پایتخت را یهودی کرده و بخش وسیعی از سرزمین ما را با عنوان ایجاد مناطق یهودی نشین به صهیونیست‌ها بدهد.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق در ادامه به نقل از دیپلمات‌های غربی گفت: نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید ما با برخی حکومت‌ها در خاورمیانه که با اسرائیل عادی سازی کرده‌اند، تعامل داریم و از ملت‌های آنها نمی‌ترسیم اما هر فرد بحرینی را یک بمب ساعتی در روی اسرائیل و رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

وی افزود: آنها سفارت خود را ایجاد کرده و با افسران خود به این کشور آمده‌اند اما در هراسند و نمی‌خواهند سفیر آنها در اتومبیلی که پرچم اسرائیل بر روی آن قرار دارد، در مجامع عمومی ظاهر شود زیر از عکس‌العمل جوانان بحرینی می‌ترسند.

الدیهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اسرائیل به دنبال آن است که با خرید زمین‌های بحرین این کشور را به دومین کشور تحت اشغال خود درآورد اما ما بیدار و آگاهیم و اجازه نخواهیم داد کشور ما به این رژیم فروخته شود و جهان اسلام خواندند./۹۸۸/

ارسال نظرات