۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۱۹۰۸۶

الحشد الشعبی عملیاتی را علیه زیارت اربعین خنثی کرد

الحشد الشعبی عملیاتی را علیه زیارت اربعین خنثی کرد
پس از خنثی‌سازی عملیات حزب منحله «بعث» در عراق علیه زیارت اربعین، سازمان الحشدالشعبی اعلام کرد که توانسته یک عملیات علیه زائران را ناکام بگذارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سازمان الحشد الشعبی عراق، بامداد امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیپ ۴۶ این سازمان موفق شده یک عملیات تروریستی علیه زائران اربعین حسینی (علیه السلام) را خنثی کند.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «الحشد الشعبی، جمعه، یک نقشه علیه زیارت اربعین را خثنی کرد. گروهی از نیرو‌های تیپ ۴۶ در محدوده فرماندهی عملیات الجزیره طبق اطلاعات [به‌دست‌آمده]توانست نقشه‌ای تروریستی علیه زائران را ناکام بگذارد».

در ادامه این بیانیه در ارتباط با عملیات مذکور آمده است که نیرو‌های الحشد الشعبی برای تیم تروریستی در صحرای «الرزازه» که از استان «الانبار» در غرب عراق آمده بودند و در صدد انجام عملیات در مسیر زیارت اربعین بودند، کمین کرد و این طرح را ناکام گذاشت.

الحشد الشعبی در پایان تأکید کرد که تمامی نیرو‌های این سازمان برای حفظ امنیت عراق و خنثی‌سازی طرح‌های تروریستی علیه زائران اربعین حسینی (علیه السلام) به وظایف خود عمل خواهند کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که الحشد الشعبی روز پنجشنبه نیز از خنثی‌سازی عملیات حزب منحله «بعث» علیه زائران اربعین خبر داده بود.

این سازمان اعلام کرده بود که حزب منحله بعث در حال مدیریت این برنامه در استان‌های کربلای معلی، بابل، المثنی و الدیوانیه بوده که نیرو‌های سازمان الحشدالشعبی موفق به انهدام این شبکه شدند./۹۸۸/

ارسال نظرات