۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۱۹۱۰۸
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

برپایی موکب الحسین اوقاف لرستان در شهر سامرا

برپایی موکب الحسین اوقاف لرستان در شهر سامرا
لرستان- حجت الاسلام عباس زاده به برپایی موکب الحسین اوقاف لرستان در شهر سامرا اشاره کرد و گفت: در این موکب ۳۰ مبلغ لرستانی در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با عنوان «موکب الحسین(ع)» از  ۱۵شهریور در شهر سامرا مستقر و در حال خدمت رسانی به زائران اربعین است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: ۳۰ مبلغ در موکب الحسین(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در شهر سامرا مستقر و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی اظهار کرد: تبیین و تشریح برکات اربعین، ارائه مشاوره های دینی به زائران و پذیرایی مستمر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از جمله فعالیت های موکب الحسین(ع) است.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه خاطرنشان کرد: موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان تا دو روز پس از اربعین حسینی برپا بوده و به زائران خدمت رسانی خواهد کرد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: موکب هایی نیز در ورودی و خروجی برخی شهرهای لرستان در حریم امامزاده ها و بقاع متبرکه استان با هدف خدمت رسانی به زائران برپا شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات