۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۱۸۵۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیاده روی اربعین جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است

پیاده روی اربعین جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از پیاده روی اربعین به عنوان اجتماع بزرگ مسلمانان جهان اسلام یاد کرد که جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۲ شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس گفـت: ملت ایران باید در مقابل این حکومت های غاصب هوشیار باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، گفت: این اجتماع بزرگ نشانه وحدت جهان اسلامی و قدرت نمایی محور مقاومت و جلوه ای باشکوه از اسلام سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برپایی موکب ها در لرستان و عبور زائرین از این استان افزود: با کمک های نقدی و غیرنقدی این موکب ها تقویت شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  کمک به این موکب ها تعظیم شعائر الهی و خشنودی رسول خدا و ائمه اطهار(ع) است.

ترویج گفتمان انقلابی نیاز جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه گفتمان انقلبی باید در جامعه ترویج یابد، گفت: راه حل مشکلات و مقابله با توطئه های دشمن ترویج این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: راه ارتقای فرهنگی و دین خدا و مقابله با اراذل و اوباش و افرادی که تلاش می کنند ما را به جاهلیت برگردانند باید جانفشانی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بیان کرد: گفتمان انقلابی برای امر به معروف و نهی از منکر و اعمال قانون به دست مجریان باید انجام شود.

ضرورت برخورد با فساد در دستگاه ها

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه فساد در دستگاه ها باید از طریق مجریان دنبال شود، تأکید کرد: ولی کسی نباید خودش را مجری و قاضی فرض کند.

وی بر روحیه مطالبه گری مبتنی بر استدلال، ادب و منطق و متانت تأکید کرد و گفت: مطالبه گری و انتقاد مبتنی بر پیشنهاد سازنده داشته باشیم و انتقاد باید همراه با دلیل و استدلال باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات