۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۱۶۱۲۶
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت مبلغان بومی بروجرد در برگزاری مراسم عزاداری محرم

استفاده از ظرفیت مبلغان بومی بروجرد در برگزاری مراسم عزاداری محرم
حجت الاسلام موسوی به برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی تبلیغی در ایام محرم اشاره کرد و گفت: در برگزاری این برنامه ها مبلغان حضوری پر رنگ دارند.

حجت‌الاسلام سید نصرت‌الله موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: در ماه محرم و صفر از ظرفیت مبلغان بومی بروجرد در تبیین و تشریح اهداف قیام عاشورا استفاده می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به ظرفیت مبلغان در عرصه تبلیغ اشاره کرد و افزود: مبلغان با حضور در مناطق شهری و روستایی و تبیین و ترویج ارزش ها نقش مؤثری در عرصه تبلیغ ایفا می کنند.

وی نهادینه سازی و ترویج ارزش های دینی را امری مهم برای ارتقای فرهنگ دینی در جامعه خواند و گفت: این مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از رواج این آسیب ها در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه، ۱۴ مرداد ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی تبلیغی توسط تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ایام محرم برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز ماه محرم مبلغان به مناطق شهری و روستایی اعزام شده اند، گفت: اعزام مبلغان با هدف تبیین و تشریح اهداف قیام عاشورا و نهادینه سازی ارزش های دینی بین نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تجمع هیئت‌های عزاداری در عصر روز عاشورا نیز ازدیگر برنامه هایی است که در بروجرد برگزار خواهد شد و در این برنامه ها مبلغان و روحانیت حضوری پر رنگ دارند.

وی اظهار کرد: حضور روحانیت و مبلغان در برگزاری برنامه های عزاداری محرم با هدف بصیرت بخشی و روشنگری و جلوگیری از ورود شبهات و هجمه ها است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات