۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۱۹۳۷۳
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان

تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان
رشیدی به نقش مهم رسانه در تبیین و ترویج ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و از تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محسن رشیدی، ظهر امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بخش قابل توجهی از دوران دفاع مقدس توسط رسانه مستندسازی شده است که اکنون به آن استناد می‌کنیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه رشادت های اصحاب رسانه موجب ماندگاری دفاع مقدس شد، افزود: اصحاب رسانه همچنان در بیان ارزش های دوران دفاع مقدس نقش آفرین هستند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف امروز رسانه رسالت خطیری بر دوش دارد و باید همچنان پیروزی ایران در جنگ هشت ساله را بازگو کند چراکه این مهم سد راه توطئه های دشمن است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان خبر داد و گفت: در این راستا سال گذشته ۵۰ عنوان کتاب رونمایی شد و رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دیگر در دستور کار قرار دارد.

رشیدی در ادامه شعار هفته دفاع مقدس «ما مقاوم هستیم»، بیان کرد و گفت: دیدار فرماندهان ارشد با مقام معظم رهبری، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان، برگزاری رژه در مرکز استان و رژه موتوری در شهرستان ها، سخنرانی فرماندهان لشکر ۸۴ پیش از خطبه نماز جمعه در شهرستان ها از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: تجلیل از خانواده شهدای سلامت، غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اجرای سرود خیابانی در سطح شهرستان ها، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم و سرکشی از خانواده های کم برخوردار حاشیه شهرها ازدیگر برنامه های به مناسبت هفته دفاع مقدس است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات