۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۹۴۶۰

حماس در کنار دولت سوریه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستاده است

حماس در کنار دولت سوریه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستاده است
جنبش حماس در بیانیه‌ای گفت که در کنار دولت سوریه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (شنبه) حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه و جنوب دمشق را به شدت محکوم کرد.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، او در این بیانیه گفت: « حمله صهیونیستی بامداد امروز به کشور برادر، سوریه که فرودگاه دمشق را هدف قرار داد و موجب شهادت پنج نظامی ارتش سوریه شد را به شدت محکوم می‌کنیم.»

در ادامه این بیانیه آمده است که حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، در امتداد تجاوزات این رژیم در کل منطقه است و حماس در کنار سوریه علیه این حملات ایستاده است.

منابع نظامی سوری امروز (شنبه) از کشته شدن پنج نیروی نظامی و وقوع خسارات مادی بر اثر حمله موشکی هوایی رژیم صهیونیستی در فرودگاه و جنوب دمشق خبر دادند.

این منابع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفتند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه بامداد چندین فروند موشک از سمت شمال شرق سوریه و دریاچه «طبریا» به سمت فرودگاه دمشق و برخی نقاط جنوب این شهر شلیک کردند.

طبق گفته منابع نظامی سوریه، پدافند هوایی ارتش این کشور توانست به مقابله با این حملات برخواسته و بیشتر موشک‌ها را ساقط کند.

انتهای پیام/م

ارسال نظرات