۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۵
کد خبر: ۷۱۹۶۴۰

موساد بسیاری از فلسطینیان را در عراق ترور کرده است

موساد بسیاری از فلسطینیان را در عراق ترور کرده است
سفیر فلسطین در عراق اعلام کرد موساد بسیاری از فلسطینیان را در عراق ترور کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سفیر فلسطین در عراق از نقش موساد و تیم‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا در ترور و هدف قرار دادن فلسطینیان ساکن عراق پرده برداشت.

احمد بدر ابراهیم عقل سفیر فلسطین در عراق در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری المعلومه فاش کرد، سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل موساد، فلسطینیان ساکن عراق را بعد از سال 2003 مورد هدف (برنامه‌های تروریستی) خود قرار داد.

او تاکید کرد پیش از سقوط صدام حسین جمعیت فلسطینیان در عراق به 45 هزار نفر رسیده بود اما امروز این رقم فقط 700 نفر است، علت این کاهش شدید هم حوادث خشونت آمیزی بود که در سال‌های اول بعد از اشغال عراق توسط تیم های تروریستی موساد که به همراه نیروهای آمریکایی وارد عراق شده بودند به وقوع پیوست.

به گفته این سفیر گروه‌های وابسته به موساد اسرائیل که به همراه ارتش آمریکا وارد عراق شده بودند اقدام به قتل شمار زیادی از فلسطینیان کرده و باعث شدند تا صدها خاواده فلسطینی نیز از محل اقامت خود در بغداد و دیگر استان‌های عراق کوچ کنند.

سفیر فلسطین در عراق در بخش دیگری از این گفتگو با ستایش از اقدام مجلس عراق در جرم انگاری سازش با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مجلس نمایندگان عراق با این اقدام خود که با اجماع انجام گرفت راه را بر کسانی که به دنبال سازش با رژیم اشغال بودند یا کابینه‌‌هایی که تحت فشار دولت آمریکا امکان داشت برای سازش با رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار بگیرند، به طور کامل بست.

او افزود: در بعد مردمی هم، ملت فلسطین تصویب این قانون که با اجماع صورت گرفته به ملت فلسطین ثابت کرد، مردم عراق همچنان مخالف بقای رژیم صهیونیستی امری که انگیزه‌های فلسطینیان را برای مقابله با رژیم صهیونیستی با انواع و اقسام ابزارها افزایش داد.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات