۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۱۹۷۱۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

توهین کنندگان به قرآن، یاران شیطان هستند

توهین کنندگان به قرآن، یاران شیطان هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه توهین کنندگان به قرآن، یاران شیطان هستند، گفت: فوت مرحومه امینی به اسم رمز معاندان انقلاب و نظام تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در درس اخلاق طلاب کرمانشاهی اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و این نظام بهره می برد و نمونه عینی آن را در روزها و شب های اخیر همه دیدیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن نشان داده است که مترصد کوچکترین فرصت ها برای ایجاد یک بحران و فتنه بزرگ است و از ابتدای انقلاب تاکنون بارها این توطئه انگیزی خود را در عمل نشان داده است.

این عالم کرمانشاهی در ادامه با اشاره به اینکه فوت دختر کُرد بهانه ای برای فتنه انگیزان گردید، تاکید کرد: همانطوری که دولت وعده داد مسئولان به صورت جدی در حال بررسی زوایای این حادثه تاسف انگیز هستند و بی شک اگر در این میان کسی مقصر باشد طبق قانون مجازات اسلامی با وی برخورد می شود.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با این حال این حادثه دلخراش بهانه ای شد برای براندازان و دشمنان این ملت و نظام و در مدت در خارج از مرزها بخش بزرگی از برنامه های ماهواره ای و نیز فضای مجازی به این حادثه اختصاص یافته است و این نشان می دهد که دشمن مترصد این فرصت بوده است تا از کاه کوه بسازد و برنامه های شیطانی خود را عملی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: به نوعی می توان گفت که فوت مرحومه امینی به اسم رمز معاندان انقلاب و نظام تبدیل شده است، کسانی که به کف خیابان آمده اند و بهانه آنها حادثه مذکور است، بی گمان مقاصد پلیدی را دنبال می کنند و می خواهند با تحریک و جریحه دار کردن افکار عمومی فضا را به سود خود تغییر دهند، ولی باید بدانند که ملت ایران با بصیرت تر از آن هستند که فریب این بازی ها را بخورند.

امام جمعه موقت در ادامه با انتقاد از توهین و آتش زدن آیه حجاب از قرآن کریم توسط عده ای بی ایمان و فریب خورده، عنوان کرد: قرآن کلام خداوند متعال است، توهین به این کتاب که آیه آیه آن درس زندگی و معنویت و انسانیت است کاری نابخشودنی است و کسانی که این عمل را انجام داده اند یاران شیطان هستند و هیچ نسبتی با حادثه ای که برای مرحومه امینی به وجود آمد ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: کسانی که به این راحتی اقدام موهن و ضدانسانی همانند آتش زدن قرآن را انجام می دهند به آسانی می توانند دست به هر جنایتی بزنند./1400/

ارسال نظرات