۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۱۹۷۳۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم انقلابی در فضای حقیقی و مجازی عوامل فتنه را محکوم کنند

مردم انقلابی در فضای حقیقی و مجازی عوامل فتنه را محکوم کنند
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید بر این که فلسفه تجلیل از خانواده شهدا حفظ و دفاع است، گفت: ملت باید برای دفاع از نظام به میدان بیایند تا مانع میدان داری دشمنان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در رزمایش سراسری «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» با محوریت دیدار و تجلیل از خانواده‌های ده هزار و چهارصد شهید استان مازندران با اشاره به اینکه امروز هر چه که داریم به برکت امام زمان(عج) است، گفت: رمز این رزمایش هم امام زمان(عج) است، تجمع امروز از فیوضات خورشید پشت پرده است.

وی، فلسفه‌ این رزمایش را ترویج دفاع در جامعه دانستند و خاطرنشان کرد: اگر انقلابی بمانیم دفاع زنده خواهد ماند، دشمن برای موفقیت‌های ما برنامه دارد، تضعیف حضور مردم در انتخابات و ایجاد فتنه‌ها بخشی از تلاش‌های دشمن است.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمن برای موفقیت‌های ما برنامه دارد، گفت: تضعیف حضور مردم در انتخابات و ایجاد فتنه‌ها بخشی از تلاش‌های دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه امروز شاهد حماسه‌های بزرگی همچون همایش اربعین هستیم، خاطرنشان کرد: حضور آیت الله رئیسی در کشورهای دیگر که پرچم دیپلماسی را مقتدرانه بالا نگه داشته در کنار جهاد خدمت در حوزه‌های گوناگون، دشمن را به برنامه‌سازی وا داشته است‌.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه فلسفه تجلیل از خانواده شهدا حفظ و دفاع است، تصریح کرد: ملت باید برای دفاع از نظام به میدان بیایند تا مانع میدان داری دشمنان شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ملاقات با خانواده های شهدا در یک روز بسیار کار بزرگ و ستونی است، افزود: بنده انتظار دارم مردم انقلابی هم در فضای مجازی و هم حقیقی به دفاع از فرزندان نظام و انقلاب برخیزند و عوامل فتنه را محکوم کنند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات