۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۱۹۹۴۴
حجت الاسلام زنگویی در گفت‌وگو با رسا:

پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی امری ثابت شده است

پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی امری ثابت شده است
رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: ملت بزرگ ایران در طول تاریخ انقلاب ثابت کرد که به انقلاب و نظام و کشورش پایبند است.

حجت الاسلام علی زنگویی زوزنی رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به چهل و دومین سالگرد و در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس یادآور رشادت، ایثار و از خودگذشتگی ملت شریف ایران اسلامی است و ملت بزرگ ایران در طول تاریخ انقلاب ثابت کرد که به انقلاب و نظام و کشورش پایبند است.

وی در ادامه افزود: علی رغم دشمنی های مکرر استکبار جهانی و مجریان آنان اسرائیل و برخی کشورهای بدبخت منطقه، مردم ما در گرامی داشت ایام الله های انقلاب و نظام سنگ تمام می گذارند؛ چراکه وظیفه همه ما حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبین آن برای دیگران است.

رئیس کمیسیون بسیج و امور دفاعی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: رشادت ها و دلاوری هایی که ملت بزرگ ایران از هر قشر - چه اقوام مختلف و چه مذاهب و اقلیت های مذهبی - در طول این مدت از خود به نمایش گذاشتند، قابل تقدیر است و اتفاقاتی که عده ای انگشت شمار با پشتیبانی دشمنان بیگانه در کشور به وجود می آورند در کُند کردن پیشرفت کشور عزیزمان تاثیری نخواهد داشت و انقلاب اسلامی راه خود را با قدرت به پیش می برد.

حجت الاسلام زنگویی بیان کرد: این حوادثی که اتفاق می افتد و دشمنان از آنها سوء استفاده می کنند، حوادث می گذرند ولی ملت شریف ایران تمام مناسبت های افتخار آفرین کشور خود را قدر می دانند و لذا ضمن گرامی داشت ایام الله دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا را گرامی می دارند و با ولی امرشان تا پای جان بیعت می بندند.

ارسال نظرات