۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۱۹۹۵۲
وزیر اطلاعات در پیامی:

خواب‌های آشفته فتنه‌گران تعبیر نخواهد شد

خواب‌های آشفته فتنه‌گران تعبیر نخواهد شد
حجت‌الاسلام خطیب در پیامی اعلام کرد: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهیم که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای انقلاب تعبیر نخواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

من‌المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ... (احزاب/23)

«هفته‌ی دفاع مقدّس» یادآور حماسه‌ی جاودان و ایثار قهرمانانه‌ی ملّت بزرگ، غیور و شهیدپرور اسلامی ایران است که به برکت خون مطهر شهیدان والامقام و فداکاری و جهاد مجاهدان در هشت سال توطئه‌ جنگ تحمیلی به نیابت از امپراطوری نظام سلطه علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مظلوم و نوپای جمهوری اسلامی ایران، برگ زرّین و مشعشعی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زده‌اند.

ایثارگران و حماسه‌آفرینانی که نسل در نسل برای اعتلای حاکمیّت اسلام، با ایمان راسخ به آیات الهی و تعالیم آسمانی قرآن، انقیاد و تعبّد تام نسبت به خدای لایزال و مقتدر، پیامبر عظیم‌الشّأن اسلام حضرت محمّد مصطفی (صلی‌الله علیه وآله و سلم) و اولی‌الامر و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را وجهه‌ی همّت خود قرار داده و در عهد و میثاقی ناگسستنی با عاشورای خونبار سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، هم‌چنان در عصر غیبتِ حضرت صاحب‌الامر (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، امتثال از فرامین، تواصی، هدایت‌های حکیمانه و انگشت اشاره‌ی مقام منیع و عظمای ولایت حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (رحمه‌الله‌علیه) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را یگانه راه تفوّق و غلبه بر دسیسه‌های رنگارنگ شیطان بزرگ و طواغیت و ایادی خنّاس آنان و تضمین کننده‌ی سعادت دنیا و آخرت می‌دانند.

سربازان گمنام امام زمان (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات و جامعه‌ی بزرگ اطلاعاتی کشور ضمن ادای تعظیم، احترام و گرامی‌داشت حماسه‌ها و خاطرات لحظات ناب جهاد و مبارزه علیه استکبار جهانی در ایّام دفاع مقدّس، به تمامی اقشار ملّت بزرگ و ولایت‌مدار ایران و به‌ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت در دفاع مقدّس و مقاومت اسلامی؛ قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد و چنان‌که مقام معظم رهبری (مدّظّله‌العالی) در سخنرانی خود به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس با پیشکسوتان این عرصه فرمودند: «به لطف الهی، امروز کشور از لحاظ دفاعی به مرحله بازدارندگی رسیده است». لذا دشمنان مانند همیشه، عِرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند. بحوله و قوته.

ارسال نظرات