۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۱۹۹۵۷
امام جمعه الیگودرز:

پیاده روی اربعین حسینی از معجزات الهی و تجلی وحدت و مقاومت بود

پیاده روی اربعین حسینی از معجزات الهی و تجلی وحدت و مقاومت بود
حجت الاسلام سرلک پیاده روی اربعین حسینی را از معجزات الهی خواند و گفت: برگزاری مراسم اربعین تجلی وحدت، همدلی و ایستادگی مسلمانان جهان اسلام در برابر کفر و استکبار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد سرلک، پیش از ظهر امروز در شواری فرهنگ عمومی الیگودرز به برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میزبانی خوب مردم عراق از زائران حسینی جای تقدیر دارد.

امام جمعه الیگودرز از مشارکت مردم شهرستان الیگودرز در پذیرایی از زائران اربعین حسینی که از این شهرستان عبور کردند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی همایشی عظیم از وحدت مسلمانان جهان اسلام و تجلی ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است، عنوان کرد: پیاده روی اربعین حسینی از معجزات الهی است.

حجت الاسلام سرلک به برگزاری مراسم عزاداری در دهه آخر ماه صفر اشاره و بیان کرد: مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در سطح شهرستان با حضور و فعالیت هیأت های مذهبی برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت مبلغین در این ایام عنوان داشت: مهم ترین رسالت امروز مبلغان روشنگری و آگاهی بخشی بین مردم و توجه به مسائل روز جامعه است.

امام جمعه الیگودرز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: دوران هشت سال جنگ تحمیلی گنجینه ای ارزشمند برای همه نسل ها است و باید از این گنجینه بهره مند شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات