۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۱۹۷۳۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر فتنه های دشمن

ضرورت هوشیاری در برابر فتنه های دشمن
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه فتنه همچنان وجود دارد و امروز در لباس جدیدی خود را نشان می دهد، گفت: با در برابر فتنه های دشمن آگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، شب گذشته در مصاحبه تلویزیونی شبکه افلاک لرستان با سخنرانی محوریت «تبیین حادثه عظیم و جهانی اربعین ونقش حضرت زینب(س) به عنوان بزرگترین صدای رسا وتبیین گر قیام امام حسین (ع)»  اظهارداشت: حضرت زینب(س) اسوه جهاد تبیین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: در این راه باید از حضرت زینب(س) الگو گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه جابربن عبدالله انصاری تبیین کننده مکتب اربعین است، افزود: امروز مراسم پیاده روی اربعین به برکت خون سیدلشهدا عظیم ترین اجتماع در جهان اسلام است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: به برکت خون سیدالشهدا و اربعین امروز پرچم نظام جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز است.

وی با بیان اینکه خون هزاران هزار شهیدی که به عشق امام حسین(ع) تا اسلام، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بماند، عنوان کرد: اربعین بهانه ای برای رسیدن به حقیقت مطلق و حکومت امام زمان(عج) است و باید خود را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: امام حسین(ع) و اصحابش خون دادند تا اسلام بماند، امام زمان(عج) و اصحابش  نیزحکومت تشکیل خواهند داد تا اسلام بماند و اما برای حکومت امام زمان(عج) خون نیاز است و خون شهدای مکتب امام و رهبری و دیگر شهدای سراسر جهان اسلام برای تشکیل حکومت مهدوی و جهانی ریخته می شود.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر فتنه های دشمن تأکید کرد و گفت: در این راستا جهاد تبیین ضروری است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: فتنه همچنان وجود دارد و همواره در لباس جدید خود را نشان می دهد که باید در برابر فتنه های دشمن آگاه بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات