۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۱۹۹۶۴

خروش مردم مازندران در محکومیت اقدامات آشوبگران

خروش مردم مازندران در محکومیت اقدامات آشوبگران
مازندران - مردم شهرهای مازندران امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم شهرهای مازندران امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، تجمع مردم شهرهای مختلف مازندران با هدف تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری برگزار شد.

مردم مازندران با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، هیهات منه ذله و یا زینب(س)» پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به خیابان ها آمدند و نفرت و انزجار خود را نسبت به اغتشاشگران و کسانی که نظم و امنیت عمومی را بر هم می زنند اعلام کردند.

 همچنین مردم مرکز استان مازندران نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه بر ضرورت بر خورد قاطع و قانونی دستگاه های متولی با کسانی که نظم و امنیت عمومی را خدشه دار می کنند تأکید کردند.

در این راهپیمایی که نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و جمعی از مسؤولان استانی نیز حضور داشتند شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با صدور قطعنامه‌ای، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات