۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۱۹۹۶۷
بیانیه تیپ ۸۳ مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق؛

ناآرامی های اخیر چهره واقعی برخی افراد را نمایان ساخت

ناآرامی های اخیر چهره واقعی برخی افراد را نمایان ساخت
تیپ ۸۳ مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در خصوص حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ 83 مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(علیه السلام) در خصوص حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

کَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ كَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ (رعد: 17)

«خداوند برای حق و باطل چنین مَثَل می‌زند؛ اما کف بیرون افتاده از میان می‌رود ولی آنچه به مردم سود می‌رساند، در زمین باقی می‌ماند؛ خداوند اینگونه مَثلَها را می‌زند»

پر واضح است که حکومت مردمی ایران اسلامی از ابتدای تأسیس همواره منادی و مدافع آزادی و کرامت آحاد جامعه اسلامی و ایرانی به ویژه زنان بوده است. امروز منافقان داخلی و دشمنان خارجی این مرز و بوم حجاب و عفاف اسلامی را که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارد و نیز عامل بسیار مهمی در سعادت و حرکت رو به رشد ایران به سوی قله‌های تکامل می‌باشد را مانعی برای اهداف پلید و شوم خود می‌دانند لذا با حمله ترکیبی تشویق و ترویج به بی‌حیایی و بی‌حجابی و تمسخر عفاف و حجاب در صدد دور کردن ملت ایران از ارزش‌های ناب اسلامی هستند.

این حرکت و حمله دشمنان و منافقان رسالت مدافعان انقلاب و ارزش‌های اسلامی را سنگین‌تر کرده است بر همین اساس انتظار می‌رود نهادها و دستگاه‌های مسئول و اصحاب فرهنگ و رسانه، مانند صداو سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات ، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به رسالت جهاد تبیین خود در این خصوص بیش از پیش اهمیت داده و با فرهنگ سازی و ارائه مباحث علمی و اقناعی و استفاده از زبان هنر و تصویر روشن و بدون غبار از جایگاه حجاب وعفاف و نقش آن در سالم ماندن جامعه ارائه داده و تبلیغات مسموم دشمن را خنثی نمایند.

ناآرامی‌های اخیر در کنار آسیب‌هایی که به کشور وارد کرد از جهت روشن شدن چهره واقعی برخی افراد کمک شایانی کرد؛ با کمال تأسف برخی از افرادی که با بهره‌مندی از مواهب این کشور به چهره‌های معروف هنری و یا ورزشی تبدیل شده اند و با دریافت مبالغ کلان از بیت المال و بهره مندی از رسانه ملی به مکنت و شهرت رسیده اند بجای انجام وظیفه در روشنگری و هدایت افراد ناپخته، خود در غبار فتنه فرو رفته و آتش بیار معرکه شدند و بی‌بصیرتی خود را به منصه ظهور رساندند.

حوادث این روزها که از جانب معدودی از افراد فریب خورده با تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش‌زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت‌آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور صورت می‌گیرد، نشان داد که درگذشت یک خانم در پلیس امنیت اجتماعی یک بهانه است و اسم رمز حمله به عناصر هویتی ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ مطمئناً این‌گونه حرکات برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست؛ بلکه یک حرکت سازماندهی شده از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروه‌های خرابکار و آموزش دیده است تا با از بین بردن امنیت و آرامش جامعه به اهداف شوم و پلید خود دست یابند. آگاه باشید که دشمنان ما با در دست داشتن مدیریت فضای مجازی و امپراطوری رسانه‌ای به راحتی با ترفندهای رسانه‌ای، باطل را حق و حق را باطل، جلوه می‌دهند. آنها تلاش می‌کنند تا از طریق نقل اخبار دروغ و یک طرفه، شایعه پراکنی و تحلیل‌های غیرواقعی و بی مبنا بر دیگران تأثیر گذاشته و بر اساس خواسته‌های خود در مردم رفتار سازی نمایند.

تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام از مردم غیور ایران اسلامی می‌خواهد رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی را نصب العین خود قرار داده فریب جوسازی‌های رسانه‌های جبهه عَبری، عَربی و غَربی را که هیچگاه دلسوز ایران اسلامی و کرامت انسانی و بشری نبوده اند نخورند و ضمن حفظ هوشیاری و با صبر و متانت و بصیرت انقلابی خود تحولات داخلی و خارجی را با نگاه عمیق بررسی و رصد نمایند تا دوست و دشمن و خودی و غیر خودی در این میان شناخته شود و با شناسایی سرشاخه های مزدور و معرفی آنان به حافظان امنیت کشور همه ما در پاسداشت خون شهدای والا مقام ایران اسلامی سهیم باشیم و اجازه ندهیم مقدسات و ارزش‌های والای اسلامی به دست نااهلان و حرامیان پایمال شود.

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ (محمد: 7)

تیپ 83 مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام

قم المقدسه ـ اول مهر ماه 1401

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
بعد از ۳۰ سال حاکمیت اصلاحات غرب پرست و رهایی فرهنگ جامعه در تیررس انحطاط اخلاقی و تلاش برای از بین بردن دین مردم و جدایی دین از سیاست و درگیر کردن تلویزیون به سرگرمی و مدرسه ها به ۲۰۳۰ یه قسمت از نوجونها رو بی هویت کردن که حالا بکشونندشون تو خیابون... حالا از این جماعت بی شرم و بی آبرو مسئول حزب اصلاحاتشون میاد در برنامه جهان آرا با تکیه به این جانی های کثافت که حجاب از سر مردم می کشند و قاتل و هوسران میگه ما اکثریت هستیم که نظرمون درباره حجاب فرق کرده، جانی ها ما دیگه کوتاه نمیایم که شما عقب مانده ها نون اسلام بخورید و برای شیطان کار کنید. این کشور با امثال شما جماعت منفعت پرست در دوران قاجار و پهلوی به ویرانه تبدیل شد، هرچه از پیشرفت، دانشگاه، بهداشت داریم از اسلام و شعار ما می توانیم هست. شماها هوسران و پولپرست هستید رئیس جمهورتان حسن کلیط هم مثل خودتان برای نفعش کشور را به بیراهه کشاند. اللهم العنهم جمیعا...
0
0