۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۰۰۶
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی:

پیروی از راه شهیدان، آینده‌ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد

پیروی از راه شهیدان، آینده‌ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد
رئیس مرکز خدمات حوزه تأکید کرد که دفاع مقدس کوه مشحون از دلاوری و از جان گذشتگی جوانانی بود که به فرمان امام لبیک گفتند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ عَلَی الْقاعِدینَ أَجْراً عَظیماً»

هفته دفاع مقدس بر همه افتخارآفرینان، شهیدان عزیز، جانبازان صبور، آزادگان مقاوم، ایثارگران جان بر کف و ملت بزرگ ایران مبارک باد.

دفاع مقدس کوه مشحون از دلاوری و از جان گذشتگی جوانانی بود که به فرمان امام لبیک گفته و جبهه‌های حق علیه باطل را به دانشگاهی بزرگ مبدل ساخته و در آن استعدادهای شگرفشان را به منصه ظهور رساندند.

مجاهدانی که روح شجاعت و تضرع به درگاه پروردگار و مناعت و عدم وابستگی به شرق و غرب را به زیباترین وجه ممکن به تصویر کشاندند.

آنان که با فتح الفتوح هایشان معجزه گران قرن حاضر محسوب شدند و تحسین همگان را بر انگیختند و برای کشورشان عزت و غرور آفریدند و الگویی برای تمامی مستضعفان رنج کشیده و آزاده در اقصی نقاط جهان شدند.

جوانان عزیز ما به خوبی می‌دانند که با اتکال به نیروی لایزال الهی و اطاعت از مقام معظم رهبری همواره در همه میادین مبارزه با استکبار جهانی، پیروز و سربلند خواهند بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم خواهند افزود.

ما به خوبی دریافته‌ایم که پیروی از راه شهیدان، آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم خواهد زد، چراکه این پیام شهیدان است که ایستادگی در برابر شیطان بزرگ در عرصه‌های خارجی و داخلی، در پایان به سربلندی ملت ایران عزیز می‌انجامد.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

سید جمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

ارسال نظرات