۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۲۰۰۰۹

انتصاب «رئیس حوزه مدیر» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

انتصاب «رئیس حوزه مدیر» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام قندی به عنوان «رئیس حوزه مدیر» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در حکمی حجت الاسلام قندی را به عنوان «رئیس حوزه مدیر» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای قندی «زیدعزه»

ضمن عرض سلام و تحیّات، نظر به اهمیت جایگاه «حوزۀ مدیریت» و نیز تجربة خدمت نزدیک به دو دهۀ جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف مرکز، بدین‌وسیله شما را به مدت دو سال به‌عنوان «رئیس حوزه مدیر مرکز» منصوب می‌کنم.

برنامه‌ریزی و سازماندهی تصمیم‌گیری‌ها و هماهنگی‌های مدیر، ساماندهی ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با مراجع تقلید، علمای بلاد، واحدهای حوزوی و غیرحوزوی، هدایت و نظارت بر امر مهم اطلاع‌رسانی و معرفی مرکز و امور دبیرخانه از مهم‌ترین وظایف جناب‌عالی در این مسئولیت است که امید می‌رود با تلاش مضاعف در تحقق این ماموریت‌ها شاهد توفیقاتی بیش از گذشته باشیم.

از درگاه الهی، عنایات ویژه امام عصر «ارواحنا فداه» را در انجام تکالیف بزرگی که بر عهدة ما می‌باشد؛ مسئلت می‌نمایم.

انتظار می‌رود همۀ همکاران گرامی در مرکز، مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه و به‌خصوص تصمیم‌گیران و مدیران محترم، جناب‌عالی را که بحمدالله واجد فضل و خلق حسن و متانت هستید، همراهی و یاری نمایند.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات