۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۲۰۰۳۸
تیجانی در گفت‌وگو با رسا:

حول محور رهبر انقلاب مقابل مستکبران بایستیم/ هیچ نگرانی برای نظام اسلامی وجود ندارد

حول محور رهبر انقلاب مقابل مستکبران بایستیم/ هیچ نگرانی برای نظام اسلامی وجود ندارد
اسلام شناس تونسی بر لزوم وحدت مسلمانان جهان، حول محوریت پیروی از رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: صدای بیداری ملت ایران اسلامی را به تونس می رسانم.

محمد تیجانی سماوی روحانی مستبصر و اسلام شناس تونسی، در حاشیه راهپیمایی خروش مردم قم علیه آشوبگران و اهانت کنندگان به مقدسات در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: امروز روز مبارک جمعه است و ما همواره این روز را به رسم مسلمانان عید می دانیم؛ این روز، روز بسیار مهم و بزرگی است، چون دو مناسبت در آن است، اولا عید جمعه است و دوما به مناسبت این راهپیمایی میلیونی مردم که در تایید رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله برگزار شده است.

وی افزود: من از کشور تونس و راه دوری آمده ام و خدا را شکرگزارم که توفیق حضور در این راهپیمایی مردمی را به من داد تا با تمام وجود فریاد برآوریم: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس و مرگ بر همه منافقینی که با ولایت فقیه دشمنی می کنند.

صدای بیداری ملت ایران را به تونس می رسانم

تیجانی با بیان اینکه از خداوند سبحانه و تعالی می خواهم به ما توفیق بدهد تا متحد باشیم، ابراز کرد: می خواهیم تمام امت اسلام متحد باشند زیرا خدا فرموده واعتصموا بحبل الله و لا تفرقوا، و ما می خواهیم جزو پیروان حضرت آیت الله خامنه ای باشیم و گرداگرد ایشان جمع بشیم و یکپارچه و متحد بر علیه دشمنان باشیم.

این روحانی مستبصر ادامه داد: باز هم از خداوند سپاسگزارم که توفیق حضور در کنار شما را به من داد و می خواهم دعا کنید تا به تونس برگردم و صدای این بیداری بزرگ اسلامی را به آنجا برسانم.

تیجانی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی برای نظام اسلامی وجود ندارد، تصریح کرد: همانگونه که در همه شهرها دیدیم راهپیمایی های میلیونی مردم در تایید نظام و رهبرمان حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله برگزار شده است. 

ارسال نظرات