۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۲۰۰۳۹
آیت الله کعبی:

انقلاب اسلامی با رهبری حکیم، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند

انقلاب اسلامی با رهبری حکیم، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند
نماینده خبرگان گفت: انقلاب اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند و این دشمنی ها مانند کف روی آب از بین خواهد رفت و نظام اسلامی ماندگار خواهد شد.

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: هتک حریم قرآن، شریعت اسلامی، مساجد، اماکن متبرکه و نیز حجاب برداشتن از سر بانوان محجبه و قطعه قطعه کردن دست های جوانان این مرز و بوم و اهانت به پرچم مقدس ایران اسلامی کار دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آمریکا و صهیونیسم بین الملل به این جمع بندی رسیده اند که تنها راه براندازی و مقابله با نظام اسلامی ایدئولوژی سازی ضد دینی و ضد اخلاقی است و عده ای را برای این کار آموزش داده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آشوب و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: این آشوب هایی که اخیراً علیه دین و مملکت به پا شد، کار مردم نبود بلکه کار دشمنان نظام و مردم ایران بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر پایه امید ملت به آینده و اعتماد فزاینده بین مردم و نظام و اعتماد به رهبری عزیز و بر پایه عقلانیت و تدبیر انقلابی بنا شده است، تصریح کرد: برپایه غیرت دینی و جوشش انقلابی و به رهبری حکیمانه رهبر حکیم و ویژگی های ذاتی ملت ایران این انقلاب به پیش می رود و تهدیدهای بزرگ را به فرصت های بزرگ تر تبدیل می کند و این دشمی مانند کف روی آب از بین خواهد رفت و جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

ارسال نظرات