۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۰۰۴۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دفاع مقدس روحیه خودباوری را در میان ما تقویت کرد

دفاع مقدس روحیه خودباوری را در میان ما تقویت کرد
کرمانشاه ـ آیت‌الله علما با اشاره به اینکه دفاع مقدس روحیه خودباوری را در میان ما تقویت کرد، گفت: توسعه علمی ایران برای دشمنان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در آیین آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی در سایه علم و دانش فرزندان این مرزوبوم شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امامین انقلاب بر مبنای بینش و بصیرت توانستند این انقلاب را مدیریت و رهبری کنند و از توطئه های دشمنان در امان نگه دارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان آیت الله رئیسی در سازمان ملل، تصریح کرد: امروز قدرت ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که رئیس جمهور در سازمان ملل عکس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را بالای سر می گیرد و خواستار محاکمه عامل این جنایت یعنی ترامپ؛ رئیس جمهوری پیشین آمریکا می شوند.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس زمینه ای برای خودباوری شد، گفت: اگر می خواهیم که بر دشمنان خود غلبه کنیم نیازمند داشتن بینش و بصیرت هستیم و باید گفت که معلول اغتشاشات اخیر بی بصیرتی عده ای بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آینده ایران اسلامی در دستان شماست، بنابراین باید همواره به دنبال دانش باشید و نیز از روحیه مطالبه گری برخوردار باشید و همچنین باید بصیرت خویش دشمنان واقعی این ملت و نظام را بشناسید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه توسعه علمی ایران برای دشمنان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: امروز به نوعی نرخ بیکاری در جامعه ما بالاست بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید در بحث حرفه آموزی به دانش آموزان اهتمام جدی داشته باشد./1400/

ارسال نظرات