۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۲۰۰۶۴
حجت الاسلام صدیقی:

اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است

اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است
اصفهان - استاد حوزه و دانشگاه گفت: اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است که هرازگاهی اتفاق می‌افتد و چهره‌های پنهان «عَضُّوا عَلی الا نامِل» را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام صدیقی در همایش ملی سردار بی سر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ضمن تقدیر در حسن انتخاب دبیرستان سپیده کاشانی در برگزاری این همایش بزرگ گفت: ویژگی دین این است که هر چند گاهی پیروان خود را در عرصه‌های مختلف اعتقادی، سیاسی، فرهنگی غربالگری می‌کند و مرز ایمان و نفاق و کفر را به تصویر می‌کشد و اسرار درون افراد را بر زبان آنان جاری می‌کند و ظاهر و باطن دین را از یکدیگر جدا می‌کند.

وی افزود: یکی عبدالله ابن ابی می‌شود دیگری ابوعامر، یکی شریح قاضی می‌شود یکی عمر سعد، یکی عمار یاسر می‌شود، یکی حنظله.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: این غربالگری در انقلاب اسلامی که برخواسته از ایمان و فطرت پاک پیروان اهل بیت (س) بوده است همیشه در عرصه‌های مختلف وجود داشته است.

به گفته وی اغتشاشات نوعی غربالگری جبهه حق از باطل است که هرازگاهی اتفاق می‌افتد و چهره‌های پنهان «عَضُّوا عَلی الا نامِل» را معرفی می‌کند و انقلاب راه خود را بهتر و سریعتر ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان و آنان که بغض خود را فرو برده بودند را مجبور به تقابل می‌کند و آنان که موقعیت و موفقیت خود را مرهون خون‌های پاک شهدا هستند را به جبهه گیری در مقابل آنان تشویق می‌کند.

حجت الاسلام صدیقی گفت: آن‌ها باید بدانند که گناه آنان که با تشویق و ترغیب خود تنور اغتشاشات را گرمتر کردند بیشتر از فریب خوردگانی است که در کف خیابان به قرآن و عترت و حریم حجاب اهانت کردند و بیشتر از گناه کسانی است که دست خود را به خون مدافعان حریم انقلاب آغشته کردند.

وی افزود: دشمن باید بداند خون شهدا و شهیدانی همچون همت آنان را به فراموشی از اذهان خواهد سپرد و شرمندگی و استیصال را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: به لطف خداوند و حرمت خون شهدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ملت بر همه این دسیسه‌ها پیروز خواهد شد و راه نورانی شهدا ادامه خواهد داشت. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات