۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۲۰۱۲۴
جنبش مجاهدین فلسطین:

دشمن اشغالگر فقط زبان زور و مقاومت را می فهمد

دشمن اشغالگر فقط زبان زور و مقاومت را می فهمد
جنبش مجاهدین فلسطین در بیانه ای اعلام کرد که در مقابله با دشمن جنایتکار صهیونیستی فقط زبان قدرت، زور و مقاومت کارساز است.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، جنبش مجاهدین فلسطین روز یکشنبه در بیانه ای اعلام کرد که در مقابله با دشمن جنایتکار صهیونیستی فقط زبان قدرت، زور و مقاومت کارساز است.

این جنبش اضافه کرد: مسیر مبارزه و مقاومت، کوتاه ترین و موفق ترین مسیر برای مهار قلدری و گردنکشی اشغالگران و ظلم مداوم در حق ملت و سرزمین فلسطین است.

این بیانیه تصریح کرد که عملیات مقاومت در کرانه باختری، سرفصل این مرحله از مقابله با دشمن و جنایت های آن و تبلور خواست همه ملت فلسطین است.

در بیانیه این جنبش آمده است: به دستان و بازوان مبارزان و مجاهدان در نابلس که ناتوانی صهیونیست ها و حامیان آن ها را از درهم شکستن اراده جوانان و مقاومت به اثبات رساندند، آفرین می گوییم.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته برای سرکوب مقاومان فلسطینی بارها به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس یورش بردند و با نیروهای مقاومت در این مناطق درگیر شدند.

رژیم صهیونیستی در آستانه جشن های سال جدید یهودی از ترس شدت گرفتن عملیات های فلسطینیان، اقدامات سرکوبگرانه را در مناطق سکونت آن ها افزایش داده است.

ارسال نظرات