۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۱۳۶

بیانیه آیت الله نوری همدانی در محکومیت اغتشاشات اخیر + متن

بیانیه آیت الله نوری همدانی در محکومیت اغتشاشات اخیر + متن
حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام وانقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در محکومیت اغتشاشات و فتنه انگیزی دشمنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر عده ای از افراد معدود با سوء استفاده از احساسات پاك عده ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن كریم و اهلبیت (علیهم السلام) و اماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.

دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام وانقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

برمسئولان لازم است كه به خواسته های مردم گوش دهند و مشكلات آنها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند كه حضرت امیر(علیه السلام) فرمودند: ستون دین همین مردم هستند و این مردم بودن كه در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده اند لحاظ هر گونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت المال محكوم است.

حسین نوری همدانی

3 مهرماه 1401

بیانیه حضرت آیت الله نوری همدانی در محکومیت اغتشاشات اخیر

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
بخدا من دلیلی که از جمهوری اسلامی حمایت می کنم قیاس موافقاش هست با مخالفاش یعنی بی سواد هایی مثل علی کریمی و پرستو صالحی و مجری حسینی و شاهین نجفی و مسیح علی نژاد ابی داریوش پیک نیکی و و و

یک لحظه فقط فکر کنیم شاهین نجفی بعنوان کارشناس تو تلوزیون ملی ایران دعوت شده... :))))))))
0
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
باید اموال لیدر ها مانند علی کریمی مصادره شود.
0
1
ناشناس
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
اموالشون که باید مصادره بشه ولی اصل خودشونه ، قطعا ده برابر اون خونه و دارایی بهشون وعده داده شده که دارن این کارا رو میکنن...
باید از طریق اینترپل دستگیر بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
این فوتبالیستها و بازیگران و مجری های خائن که وقتی میلیاردی پول میگیرند اسلام خوب است وقتی جای دیگه پول بیشتری میدهد رنگ عوض می کنند را شناختیم وگرنه با این چرب زبانی خود را وطن پرست جا زده بودند،
0
1