۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۲۰۳۲۱

اوضاع زنان در کشورهای غیر اسلامی

اوضاع زنان در کشورهای غیر اسلامی
در حال حاضر ۱/۲ میلیون زن در نظام قضایی ایالات متحده در ندامتگاه به سر می‌برند که یک چهارم آن‌ها در ارتباط با جرائم غیر خشونت‌بار محکوم شده‌اند.

به گزارش  سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، قاچاقچیان جنسی، با استفاده از وبسایت‌های دولتی به اطلاعات خصوصی زندانیان زن، از جمله عکس‌ چهره، سابقه جرم و اتهام و تاریخ آزادی آنها دست پیدا می‌کنند.

این شبکه‌های قاچاق همچنین از رابط‌هایی استفاده می‌کنند تا با زندانیان زن خاصی دوست شوند و به این ترتیب قربانیان در زمان آزاد شدن به خدمت صنعت تجارت جنسی درمی‌آیند.

صنعتی که گفته می‌شود در ایالات متحده سالانه حدود ۹/۵ میلیارد دلار گردش مالی دارد.

این محققان همچنین مواردی را یافتند که در آنها از نوعی سیستم آزادی به شرط وثیقه برای انجام قاچاق جنسی استفاده می‌شد به این ترتیب که زنانی راکه در انتظار نوبت دادگاه خود در بازداشت به سر می‌بردند را شناسایی می‌کردند و آنها را با پرداخت وثیقه‌ای موقتا از زندان آزاد می‌کردند و به محض آزادی به آنان می‌گفتند که باید به عنوان روسپی کار کنند وگرنه وثیقه آنها بازپس گرفته می‌شود و باید دوباره به زندان برگردند.

احساس تنهایی و نیز وحشت در زندان بودن، شرایط روحی مناسبی برای سواستفاده از زنان و دختران زندانی پدید می‌آورد.

به گزارش گاردین یکی از این زنان می‌گوید ناگزیر بوده از راه روسپیگری تمام پول وثیقه‌اش را به قاچاقچیان بازپس بدهد و هر وقت پول کافی در نمی‌آورده به شدت کتک می‌خورده است. یکبار که یکی از این زنان تلاش می‌کند فرار کند فرد باج‌خور او را پیدا کرده و دوباره روانه زندان می‌کند.

۸۰ درصد از تمامی مواردی که در این تحقیق بررسی شده‌اند با کمک مأموران فاسدی همراه بوده است که اطلاعات خصوصی زندانیان زن را در اختیار قاچاقچیان قرار داده‌اند. چنین مواردی تقریبا در تمامی ایالت‌هایی که پیشینه‌ زندانیان را به شکل آنلاین ثبت و ضبط می‌کند همچنان دیده می‌شود.

احساس تنهایی و نیز وحشت در زندان بودن، شرایط روحی مناسبی برای سواستفاده از زنان و دختران زندانی پدید می‌آورد. بسیاری از این زنان به جرم اقدام به خودفروشی یا به همراه داشتن مواد مخدر زندانی می‌شوند و زندان‌ها مکان‌های مناسبی برای شکار این گونه قربانیان است چراکه این افراد عموما جایی برای رفتن ندارند و کسی را نمی‌شناسند که از آنها حمایت کند.

در حال حاضر ۱/۲ میلیون زن در نظام قضایی ایالات متحده در ندامتگاه به سر می‌برند که یک چهارم آنها در ارتباط با جرائم غیر خشونت‌بار محکوم شده‌اند.

خرید وفروش دختران نیویورکی در خیابان

فروش سازماندهی شده دختران نیویورکی به پدیده ای رایج در این شهر تبدیل شده است. خرید و فروش دختران نیویورکی در خیابان های این شهر پدیده ای کاملا رایج است.
نیویورک تایمز در این باره نوشت: هنگامی که از خرید و فروش انسان در کشورهایی مانند هند و کامبوج خبر می رسد، قلب هر انسانی به درد می آید.

اما به نظر می رسد همه چشم هایشان را به روی رواج این پدیده در ایالات متحده بسته اند.

بر اساس اسناد رسمی وزارت بهداشت کره جنوبی، دولت به صورت فعالانه از دختران و زنان ساکن در نزدیکی پایگاه‌های نظامی آمریکایی و بالاخص زنان فقیرخواسته بود که در شهرک‌های نظامی مشهور به «گیجیکُن» به نظامیان آمریکایی «خدمات مودبانه» ارائه دهند. یعنی عملا به فحشا بپردازند تا نظامیان خارجی استراحت کرده و به راحتی از خدمات زنان بهره بگیرند.

شهرک‌های اطراف پایگاه‌ها با قصد و هدف جابه‌جایی زنان برای خدمات تشکیل شده بود تا روحیه نظامی سربازان خارجی برای حمایت از اتحاد نظامی تقویت شود. ضمنا جمهوری کره فعالانه فحشا را بسط داده و با توسعه زیرساخت‌های لازم دختران را برای تن فروشی به ازای دریافت ارز خارجی تربیت کرده است. این برای اولین مرتبه است که دولت کره مسئولیت فحشا در مناطق مسکونی نزدیک پایگاه های آمریکایی را می پذیرد. دولت کره جنوبی، در کمال تعجب و با صراحت کامل این عمل را «تعالیم میهن‌ پرستانه» معرفی کرده و تن‌فروشی آن‌ها در قبال دریافت ارز را «میهن‌پرستی واقعی» نامیده است.

فروش دختران نوجوان در کشورهای اروپایی

نیروهای امنیتی اسپانیا یک زن و شوهر را به اتهام فروختن دختر ۱۴ سالۀ خود در ازای دریافت ۵ هزار یورو و یک دستگاه ماشین ” وَن” بازداشت کردند.
 یک زن و شوهر رومانیائی و ساکن منطقه پِدرِرا به پلیس گم شدن دختر خود را اطلاع دادند ولی پلیس پس از شنیدن سخنان شاهدان عینی فهمید که این زن و شوهر دختر خود را به یک مرد رومانیائی دیگر ساکن منطقه لوثِنا دِل پوئِرتو در جنوب اسپانیا فروخته اند.

روزنامه الپائیس چاپ اسپانیا هم نوشت : نیروهای امنیتی ابتدا عملیاتی را در اسپانیا سپس عملیاتی را در کشورهای اروپائی برای یافتن دختر آغاز کردند و سرانجام توانستند دختر را هنگام سفر به جمهوری اسلوونی پیدا کنند.

پلیس اعلام کرد که دختر گمشده را به همراه یک مرد پیدا کرد و این مرد می گوید که پدرش این دختر را برایش خریده است و پلیس هم معتقد است که پدر دختر در ازای دریافت پول و ماشین دخترش را به این دو مرد فروخته است.

الپائیس نوشت : پدر و مادر دختر پس از اینکه خریدار از پرداخت کل مبلغ خودداری کرده بود ، به پلیس شکایت کردند و پلیس توانست دختر را از اسلوونی به اسپانیا بازگرداند.

مردی که دختر را به اسلوونی منتقل می کرد ، به اتهام قاچاق انسان ، تجاوز جنسی و اجبار دختر کمسال به ترک خانه اش بازداشت شده است. مرد خریدار و پدر و مادر دختر هم به اتهام قاچاق انسان بازداشت شده اند.

 

تصاویر تکان دهنده از تن فروشی زنان و حراجی دختران در فروشگاه های زنجیره ای اسراییل

رژیم غاصب و خونخوار کودک کش دیگر با این کارهایی که در درونش انجام می شود دیگر کلا اخلاق و انسانیت و شرف رو انگار سر بریده هست فروش دختران در فروشگاه ها ی زنجیره ای جنایتی بی شرمانه ای دیگر از این نطفه نامشروع….

در اقدامی آشکار از ترویج بی بند و باری وفساد اخلاقی در جامعه صهیونیستی ، زنان برای فروش در ویترین فروشگاههای زنجیره ای اسراییل به معرض نمایش گذاشته می شوند….

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتض، درحالی که فروشگاه ها لباس های تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی و دخترانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند. در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی آنها اتیکت قیمت زده شده است، در ویترین به نمایش گذاشته شده اند که نظر هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کنند.

عابران در گفت و گو با رسانه های اسراییلی گفته اند که ما ابتدا فکر می کردیم این زنان مانکنهای چوبی هستند که برای نمایش لباسها در ویترین قرار گرفته اند اما با جابجا شدن و پلک زدن آنها فهمیدیم که اینها انسان هستند. گفتیم شاید بجای مانکن های چوبی از این دخترخانم ها استفاده شده است پیگیرشدیم دیدیم خیر این ها برای فروش در ویترین مغازه قرارگرفته اند…

هاآرتض نوشت: بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن، اندازه و کشور محل تولد آنها درج شده است.تصاویر زیر گوشه هایی از برده فروشی مدرن در اسراییل مدعی دمکراسی را نشان می دهد که توسط پایگاه خبری گتی ایمیج منتشر شده است.

باعرض معذرت از نشر این خبر تاسف اور: سرانجام ازادی افسار گسیخته غرب و انحطاط بشریت مدرن
“زوفیلیا “یا حیوان‌خواهی؛ از ازدواج با سگ و اسب تا فاحشه‌خانه‌های حیوانی…

رابطه با حیوانات در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده است و برخی کشورها آن را قانونی اعلام کرده‌اند. ازدواج با حیوانات؛ پدیده‌ای مشمئز کننده و تعریف شده در چارچوب مکتب لذت‌گرایی یا هدونیسم؛ از جمله مواردی که انسان مدرن به آن مبتلا شده است؛ . هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه کشورهای غربی مسئله ازدواج با حیوانات در حال رایج شدن است.

صحبت از ازدواج با حیوانات به تبع، رابطه جنسی انسان با حیوان را مطرح می‌سازد که این امر در نزد ادیان الهی و پیروان‌ آنان بسیار تقبیح شده است.فارغ از بررسی پیوندحیوانی در ادیان الهی، در ادبیات مدرن به این پدیده شوم زوفیلیا(Zoophilia) یا حیوان‌بازی و حیوان‌ خواهی می‌گویند. زوفیلیا محدود به دوران کنونی نشده و از دیر باز مورد توجه افرادی در طول تاریخ بوده است؛ اما در عصر جدید زوفیلیا در بین برخی از مردمان جهان به اوج افسار گسیختگی خود رسیده است. طی سالیان گذشته، اخبار بسیار زیاد و متعددی از ازدواج با حیوانات در سراسر جهان مخابره شده است.در موردی دیگر که در سال ۲۰۱۷ میلادی به وقوع پیوست، می‌توان به دختری ۲۳ ساله به نام باربارا اشاره کرد.وی سگ خود را که رودولف نام دارد به عنوان همسری برگزید؛

باربارا که از این ازدواج خوشحال است رابطه بین خود و همسرش یا همان رودولف را عشقی محکم و متقابل دانسته و شیوه ارتباط با رودولف را ارتباطی مخصوص به خود می‌داند. باربارا معتقد است بین هر زن و شوهری اصل بر صمیمیت است و بین او و همسرش(سگش) نیز صمیمت زن و شوهری حاکم است.باربارا و همسرش رودولف این وضعیت محدود به موارد ذکر شده نیست و تعداد زیادی از این دست ازدواجات حیوانی را می‌توان نام برد که روزانه در گوشه گوشه جهان به وقع می‌پیوندد. ازدواج‌های عجیب و محیر العقول، با حیواناتی نظیر سگ، الاغ، اسب، گاو، مار و…. رخ می‌دهد.

بسط پیدا کردن ازدواج با حیوانات و یا حیوان‌ بازی محدود به موارد ذکر شده نیست و مورد های ذکر شده را می‌توان بخش روشن این رابطه حیوانی دانست. هم اکنون در گوشه و کنار جهان بسیاری از افراد هستند که بدون برگزاری مراسم تشریفاتی ازدواج با حیوان، با حیوانات رابطه جنسی برقرار می‌کنند؛ که این امر علاوه بر داشتن آسیب‌های فراون برای فرد، به حیوانات نیز صدمات زیادی ‌می‌زند.روسپی گری حیوانات در حال تبدیل شدن به یک مشکل واقعی در بسیاری از کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای غربی است. در بسیاری از کشورها، هیچ قانونی به سبب رابطه جنسی با حیوانات وجود ندارد؛ به عبارتی بهتر، قانونی برای منع این عمل شنیع در کشورها حاکم نیست. در مقابل نیز، در برخی از کشورهای اروپایی، نظیر فنلاند، مجارستان و رومانی، رابطه جنسی با حیوانات قانونی است.کشور صربستان نیز از جمله کشورهایی است که در این زمینه بسیار فعال بوده و هر ساله توریست‌های زیادی را به سبب داشتن صنعت زوفیلیا جذب خود می‌کند.

توریست‌ها که بیشتر آنان از کشور های هلند، آلمان، سوئد و انگلستان هستند به این کشور رفته تا بتوانند با حیواناتی نظیر بز، گوسفند، الاغ، سگ، گربه، غاز و گاو رابطه جنسی برقرار کنند.در سال‌های اخیر، دولت‌مردان دانمارکی تلاش زیادی را برای ساماندهی این پدیده کرده‌اند تا بتوانند دانمارک را از پایتختی گردش گری جنسی با حیوانات نجات دهند…در مورد رابطه جنسی با حیوانات در این کشور ادامه دارد و به شکل زیرزمینی، فاحشه‌خانه‌های حیوانی در اطراف این کشور فعال بوده که به ازای ارائه خدمات جنسی با حیوانات هزینه‌ای معادل ۸۵ تا ۱۷۰ دلار دریافت می‌کنند.کشور دانمارک از پرحاشیه ترین کشورها در موضوع زوفیلیا است.طی گزارشی که نیویورک پست آن را باز نشرداده در کشور سوئد حداقل ۱۰ هزار نفر مبتلا به زوفیلیا بوده و در سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۷۰۹ مورد دست کم ۱۰ هزار نفر از مردم سوئیس بااسب‌ها رابطه جنسی دارند.

در ایالت متحده آمریکا نیز وضعیت به مانند کشورهای اروپایی است. ودرهشت ایالت رابطه جنسی با حیوانات آزاد است….مطالبی دیگر نیز هست که قلم شرم می کند به رشته تحریر در بیاورد.

آمریکا در حالی از تضییع حقوق زنان در ایران دم میزند که گویا فراموش کرده است تا اوایل قرن بیستم؛ زنان خودشان حتی حق رای نداشتند. همین مسئله بود که اعتراضات گسترده را سبب شد و نهایتا در سال ۱۹۲۰ قانون حق رای برای زنان تصویب شد! در حالیکه اسلام و قران؛ بیش از ۱۴۳۰ سال پیش زن را انسان و صاحب حق دانست و پیامبر اسلام (ص) همواره در مباحث مختلف زنان را شریک میکرد!

اما نکته مهم تر آنکه؛ نوع پوشش زنان معترض را نگاه کنید. غربی ها از روز اول به‌نام آزادی و حقوق برابر [که دروغ محض بود] با جا انداختن یک حق؛ حقوق فطری دیگر را از زنان سلب کردند. حق رای را تصویب کردند؛ اما پوشش را از سر زنان برداشتند؛ با انقلاب صنعتی حق پس انداز پول برای زن تصویب کردند؛ اما زن را در جریان صنعتی شدن جوامع تبدیل به ابزار جنسی کردند.

 کارل ارنست؛ فیلسوف نامدار امریکا چه زیبا گفت: غرب زن را نابود کرد!

ارسال نظرات