۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۲۰۴۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اجازه نخواهیم داد دشمنان ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند

اجازه نخواهیم داد دشمنان ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ایران اسلامی را محور مقاومت خواند و گفت: اجازه نخواهیم داد دشمنان ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح گفت: در دوران دفاع مقدس  کسانی که در جنگ حضور داشتند از اسلام و قرآن دفاع کردند و بزرگترین واجب الهی را عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انکه در آن روزها ملت ایران به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و با روحیه ایثار و شهادت دشمنان را شکست دادند، افزود: امام راحل فرمودند: تهاجم علیه ایران یعنی مبارزه علیه اسلام و قرآن و مقابله با خداوند متعال و این از بزرگترین محرمات است و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه فضیلت دفاع از اسلام و قرآن و واجب جهاد برای انسان بسیار با ارزش است، ادامه داد: این فضیلت در طول عمر همه کسی نیست و خواص از انسان ها ازاین فضیلت برخوردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی همچنان منسجم در دفاع از اسلام و قرآن هستند و جوانان حزب الهی و جهادی بدون دعوت به میدان آمدند و از حریم اسلام دفاع کردند و در مقابل آشوبگران ایستادند.

وی اظهارکرد: باید از سرمایه جوانان حزب الهی تقدیر کرد چرا که جوانان رویش های انقلاب بوده و نیازمند تجارب پیشکسوتان جهاد و شهادت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: اگر کسانی بخواهند در عمل حاکمیت اسلامی، قرآن، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف را در جامعه کمرنگ کند باید با آنان مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در کشور های غربی با مردم برخورد خشن دارند و هر کس به پلیس تعرض کند آنان را تحت تعقیب قرار می دهند، یادآور شد: پلیس ایران با رافت اسلامی برخورد کرد ولی متاسفانه دشمنان سو استفاده کردند و به اعتقادات دینی و حجاب تعرض می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ایران اسلامی را محور مقاومت خواند و بیان کرد:  ما زیر بار استعمار نمی رویم و پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان باید مانند دوران دفاع مقدس در صحنه باشند و اجازه ندهند دشمنان در کشور و استان لرستان موج سواری و به اسلام و قرآن هتاکی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات