۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۷۲۰۴۵۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رئیس جمهور با سخنرانی خود در سازمان ملل آمریکا را محاکمه کرد

رئیس جمهور با سخنرانی خود در سازمان ملل آمریکا را محاکمه کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آیت الله رئیسی با سخنرانی خود در سازمان ملل آمریکا را محاکمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، به سخنان مقامات آمریکایی در زمینه تغییر در جغرافیای خاورمیانه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی از حقوق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نخواهد گذشت و انتقام خود را از عاملان شهادت حاج قاسم خواهد گرفت.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل سبب عزت ایران اسلام دانست و گفت: آیت الله رئیسی با سخنرانی خود در سازمان ملل در واقع آمریکا را محاکمه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه کار رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر را ۱۰ برابر فتنه ۸۸ دانست و اظهار داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر اصل نظام و ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده بود.

وی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر با آتش زدن قرآن و مسجد و مامور نیروی انتظامی و تخریب اماکن دولتی عمق دشمنی خود را نسبت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانید.

به گفته وی در اغتشاشات اخیر تعدادی از منافقین و جوان احساسی که احساسات بر آن غلبه کرده بود سبب شدند تا به عنوان کانون فعالیت رسانه‌ای غرب مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان ادامه داد: دشمن از برخی از چهره‌های مشهور بیشترین سوء استفاده کرد و مجری که برای یک برنامه دستمزدهای چند صد میلیونی می‌گرفت را مقابل نظام قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دشمن ذهن جوانان را هدف قرار داده است، گفت: مراکز علمی و فرهنگی باید پاسخگوی شبهات مردم به ویژه جوانان باشند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان بر لزوم ایجاد زیر ساخت‌های اینترنت ملی در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت‌های اینترنت ملی در کشور دشمن توان مقابله با احساسات مردم و ایجاد اغتشاش در کشور نخواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات