۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۲۰۴۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور آگاهانه ملت ایران و جوانان غیور جلوی آشوب گری ها را گرفت

حضور آگاهانه ملت ایران و جوانان غیور جلوی آشوب گری ها را گرفت
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن و اغتشاشات اخیر گفت: حضور آگاهانه ملت ایران و جوانان غیور جلوی آشوب گری آنان را گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به توطئه های دشمن و اغتشاشات اخیر گفت: حضور آگاهانه ملت ایران و جوانان غیور جلوی آشوب گری آنان را گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم را سرگرم کند، افزود: باید در برابر توطئه های دشمن که به دنبال ضربه به اصل نظام است، آگاه بود.

ایران با تمام توان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: دشمنان خارجی و احزاب تجزیه طلب و گروهک منافقین بدانند ملت ایران با تمام توان در مقابل ابرقدرت‌ها و توطئه‌های آنها ایستاده است و بیگانگان و خودفروختگان به بیگانه بدانند که ایران امروز با ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ که در نصف روزی طاغوت فراری را به ایران بازگرداندند، زمین تا آسمان متفاوت است.

وی ادامه داد: با حفظ آرامش جامعه باید به مسائل مهم توجه داشته باشیم و از تولید و تولید دانش بنیان در کنار اشتغال پایدار غافل نشویم.

بازگرداندن کارخانه ها و واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید ضروری است

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت بازگرداندن کارخانه ها و واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید گفت: بازگرداندن این کارخانه ها به چرخه تولید است که می تواند هزاران نفر از جوانان ما را به کار مشغول کند.

وی عنوان کرد: وضعیت کارخانه پارسیلون، کارخانه صدر فولاد، کارخانه فولاد ازنا، ماشین سازی بروجرد و سیمان خرم آباد باید هر چه سریعتر روشن شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: باید اشتغال پایدار در استان رونق بگیرد و زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و فرزند آوری در استان و در جامعه به رقم لازم برسد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات