۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۰۶۰۶

طلبه بسیجی مجروح در اغتشاشات قم به شهادت رسید + جزئیات مراسم وداع

طلبه بسیجی مجروح در اغتشاشات قم به شهادت رسید + جزئیات مراسم وداع
یکی از طلاب بسیجی قم که در اغتشاشات اخیر از سوی اغتشاشگران مورد ضربات چاقو قرار گرفته بود به شهدای امنیت پیوست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مهدی زاهدلویی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) و فعال در حوزه ۱۵ بسیج سیدمعصوم واقع در میدان نبوت قم که در اغتشاشات اخیر از سوی اراذل و اوباش مورد ضربات چاقو قرار گرفته و در بیمارستان بستری بود، به علت ضربات شدید از ناحیه قلب بعد از چند روز  تحمل جراحات، روز گذشته در بیمارستان به خیل شهدای امنیت پیوست.

گفتنی است، در شلوغی‌های میدان امینی بیات، عده‌ای فرصت طلب برای خلع سلاح حوزه 15 بسیج سیدمعصوم واقع در میدان نبوت به این حوزه بسیج حمله کردند که عده‌ کمی از بسیجیان در مقابل شورشیان قرار گرفتند.

زدوخوردهایی برای ممانعت از ورود اراذل و اوباش صورت می‌دهند، اما در این سوی میدان شهید زاهدلویی در مقابله با اعتشاشگران در خیابان امینی بیات، مورد اصابت ضربات چاقو قرار می‌گیرد و به بیمارستان منتقل می‌شود تا اینکه روز گذشته به فیض شهادت نائل شد.

لازم به ذکر است، مراسم وداع با بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در قم، امروز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، صحن مسجد اعظم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان برگزار می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
سلام الله علیه چرا برای این شهید وودیگر شهدای قربانی جنایات تروریستی اشراروتروریست های اغتشاش گر ومحارب کمیته حقیقت یاب تشکیل نمی شود؟؟؟؟
0
0