۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۲۰۶۲۷

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت کردستان

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت کردستان
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "داوود عبداللهی" از شهدای مدافع امنیت با حضور گسترده مردم و مسئولان استان کردستان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، روحانیون، بسیجیان، نیروهای انتظامی و نظامی در سنندج آغاز شد.

در این مراسم پیکر شهید عبداللهی بر دوش مردم شهیدپرور سنندج از میدان آزادی این شهر تا میدان انقلاب تشییع شد و جوانان انقلابی در این مراسم حوادث اخیر در استان کردستان و اقدامات وحشیانه اغتشاشگران و گروهک‌های ضدانقلاب در به شهادت رساندن مدافعان امنیت را محکوم کردند.

امروز اقشار مختلف مردم از کودک و نوجوان گرفته تا میانسال و کهنسال در این مراسم، حضوری گسترده و باشکوه داشته شهید "عبداللهی" را به‌سوی زادگاه و آرامگاه ابدی‌اش بدرقه کردند.

کردستانی‌های همیشه در صحنه با حضور معنادار خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و معاندان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از نظام و انزجار از گروهک‌های مزدور ضدانقلاب و اغتشاشگران را به دنیا نشان دادند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ‌دوم "داوود عبداللهی" فرمانده یگان امداد انتظامی مریوان شنبه‌شب بر اثر تیراندازی شخصی ناشناس در اغتشاشات زخمی شد و علی‌رغم تلاش‌های پزشکان، عصر روز گذشته در بیمارستان کوثر سنندج به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید عبداللهی متأهل، دارای دو فرزند پسر 11ساله و دختر 19ساله و اهل لرستان بود که پیکر مطهرش پس از این مراسم به زادگاهش رهسپار خواهد شد.

انتهای پیام/481/ن+

ارسال نظرات