۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۷۲۰۶۷۹

دعوت مدیرحوزه از مردم انقلابی برای شرکت در مراسم تشییع طلبه شهید مدافع امنیت

دعوت مدیرحوزه از مردم انقلابی برای شرکت در مراسم تشییع طلبه شهید مدافع امنیت
آیت الله اعرافی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی زاهدلویی مردم انقلابی قم را جهت شرکت در مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت، دعوت کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی ضمن محکوم نمودن اغتشاشات و تعرض به مقدسات و همچنین با تبریک و تسلیت شهدای این حوادث به خصوص شهید طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی مردم شریف و انقلابی قم را جهت شرکت در هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت، دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

انقلاب اسلامی ایران که همان امتداد خط سرخ قیام حضرت حسین علیه السلام است، به برکت اجتهاد علمای ربانی و خون مبارک شهدای صمدانی تا ظهور حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، الهام بخش، شورانگیز و امید آفرین به پیش خواهد رفت و قله های افتخار و خدمت را یکی پس از دیگری فتح خواهد نمود باذن الله تعالی.

انقلاب خمینی بزرگ رضوان الله تعالی علیه، از بدو تلألو، با حقد و کینه استکبار و دشمنی معاندان آزادی و استقلال و معارضان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام مواجه بوده و بدون شک این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت اما به فضل خدای عزیز و مقتدر و همراهی مومنان و مجاهدان، همه این دشمنی‌ها  به اقتدار بیشتر برای ایران و انقلاب و ذلت و زبونی بیشتر برای دشمنان خواهد انجامید.

این فتنه جاری نیز که هدف آن از بین بردن یکپارچگی سرزمینی و عزت و امنیت ایران و ایرانی است، با حضور امت رسول الله، و شهادت جوانان و سرداران رشید اسلام به شکست دیگری برای جبهه کفر و نفاق بدل خواهد شد. در این میان شهادت هنر مردان الهی است که رضایت خدا را می‌خرند و برای برافراشتن علم هدایت و استمرار این خط توحیدی همه داشته های خود را بذل می‌کنند و بر همگان به ویژه شهروندان قم پر افتخار است که با مشارکت در مراسم تشییع شهید طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات و تعرض به مقدسات و ارزش‌ها و جان و مال مردم شریف، شعائر الهی را بزرگ شمارند و ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی باشند.

 إن شاء الله فردا با حضور علمای معظم، روحانیت معزز، سربازان امنیت، اساتید دانشگاه و معلمان، دانش‌پژوهان و دانش آموزان، کسبه و صاحبان مشاغل و کارمندان، مردان و زنان فرهیخته، همه و همه با گرامی‌داشت یاد این شهید والا مقام، صحنه دیگری از حضوری فعال، به‌هنگام و مؤثر قم تاریخ ساز رقم خواهد خورد.

علیرضا اعرافی

قم مقدسه

خاطرنشان می شود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، فردا سه‌شنبه ۱۲ مهرماه ساعت ۱۵:۰۰ در صحن امام رضا(علیه‌السلام) حرم مطهر، به سمت صحن جواد الائمه(ع)، سه راه خورشید و سپس خیابان امامزاده ابراهیم(علیه‌السلام) و دفن پیکر مطهر در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (علیه‌السلام) قم برگزار می شود.

ارسال نظرات