۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۶۹۷
با سخنرانی آیت الله رجبی؛

سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی آغاز شد

سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی آغاز شد
مراسم آیین افتتاحیه سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت الله رجبی و با حضور دانش پژوهان این مؤسسه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور اساتید و دانش پژوهان موسسه و با سخنرانی آیت الله رجبی در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: علامه مصباح نزدیک به پنجاه سال از عمر شریفشان را برای بالندگی این مرکز علمی در طبق اخلاص گذاشتند تا در عمل یک مرکز علمی و فرهنگی مورد عنایت همه کسانی باشد که در عرصه علم فعال هستند.

وی افزود: همه ما در برابر امانت بزرگ این مرد خدا مسئول هستیم و باید بدانیم وظیفه سنگینی در حفظ این امانت داریم و اگر روزی کوتاهی از ما سربلند باید در محضر الهی پاسخگو باشیم.

آیت الله رجبی با بیان اینکه تحصیل در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با سایر نهادها متفاوت است، ابراز کرد: اخلاص بالای علامه مصباح(ره) موجب ویژه و خاص شدن این موسسه شده است، لذا دانش پژوهان مسئولیت سنگینی برعهده دارند و باید با پشتکار به نیروی مورد نیاز نظام مبدل شوند و ادامه دهنده راه این فقیه عالیقدر باشند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام موسوی نسب مدیر آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: از آنجایی که دروس رسمی حوزه زودتر از دروس موسسه به پایان می رسد و طلاب با عدم خوابگاه روبه رو خواهند شد، آغاز سال تحصیلی موسسه نسبت به سال های گذشته زودتر آغاز شده است.

وی ادامه داد: مطالبه طلاب و دانش پژوهان فاصله چند روزه ای بین ترم به جهت استراحت بود که در سال های گذشته به دلیل کمبود زمان تعطیلی دروس نداشتیم اما امسال یک هفته مرخصی و تعطیلی بین دو ترم و البته ایام اربعین داریم.

در پایان نیز از سه نفر از دانش پژوهان برتر موسسه در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات