۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۰۷۲۰
مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی:

تولید محتواهای دینی مناسب تبلیغات مسموم دشمن را خنثی می سازد

تولید محتواهای دینی مناسب تبلیغات مسموم دشمن را خنثی می سازد
حجت‌الاسلام جنتی گفت: مدیریت افکار عمومی امری بسیار لازم و ضروری است و تولید محتوای لازم می تواند تبلیغات مسموم دشمنان را خنثی کرده و با جنگ نرم دشمنان مقابله کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی که در سالن شهید زین الدین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم آیت الله رئیسی با پیش بینی شرایط امروز کشور فرمودند: امروز بیشترین تحرک دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای است تا بر افکار عمومی کشورها تسلط پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: در زمان جنگ رسانه ای، مدیریت افکار عمومی امری بسیار لازم و ضروری است و بهترین کاری که می تواند در این باره انجام پذیرد تولید محتوا های لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برای خنثی سازی تبلیغات مسموم و سوء آنان است.

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت حجاب برای کشور اسلامی و هویت بانوان، خاطرنشان کرد: باید در مسئله حجاب تولیدات محتوای مناسبی انجام بگیرد و در فضای کشور به مردم و مخاطبان مورد نظر رسانده شده و در جاهای مختلف اعم از فضای مجازی و حقیقی انعکاس داده شود.

حجت‌الاسلام جنتی در پایان عنوان کرد: تولیدات محتوایی بسیار مهم و ارزشمند است و آنچه در آن کمبود و کاستی دیده می شود بیشتر در تولید حرف و فقدان محتوا است که باید محتواهای لازم جمع آوری شده و تولیدات از طریق رسانه و روش های دیگر به مخاطبین رسانده شود.

ارسال نظرات