۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۲۰۷۳۱
معرفی کتاب؛

سايه روشن بهائيت؛ افشای اسرار پشت پرده

سايه روشن بهائيت؛ افشای اسرار پشت پرده
کتاب «سایه روشن بهائیت» جلد ۲۵ از سری کتاب‌های نیمه پنهان «دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان» است که از پشت پرده بهائیت و وابستگی آنها به استکبار جهانی پرده بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، كتاب «سايه روشن بهائيت» جلد 25 از سری كتاب های نيمه پنهان «دفتر پژوهش هاي مؤسسه كيهان» است كه از پشت پرده بهائيت و وابستگی آنها به استكبار جهانی پرده بر می دارد.

سایه روشن بهائیت به این مباحث می پردازد: تاریخچه ی پیدایش فرقه؛ جای پای روس و انگلیس؛ باب کیست؟؛ بهائیت را بشناسیم؛ تعالیم باب و بهاء؛ ادعای الوهیت؛ کتاب بیان، کتاب آسمانی باب؛ بعضی از فروع تعالیم باب؛ برخی از آموزه های بابیگری؛ دوران پس از بهاءالله؛ شوقی افندی (ربانی)؛ اعترافات بدیع الله طراز دزد کودکان؛ اختلاف و انشعابات تازه در بهائیت؛ بهائیت در عصر مشروطیت؛ در خدمت استعمار؛ تروریسم؛ مشخصه ی بهائیان؛ کمیته مجازات پایگاه بهائیان؛ جاسوسی برای بیگانگان؛ هم پیمانی با صهیونیست های یهودی؛ اتحاد بهائیان و صهیونیستها؛ بهائیت به مثابه یک حزب صهیونیستی؛ نقش آمریکا در گسترش فرقه؛ بهائیت و زنان؛ تلقی روشنفکران از بابیگری.

بهائيت در عصر مشروطه، جاسوسی بهائيان برای بيگانگان، اتحاد بهائيان و صهيونيست ها و نقش آمريكا در گسترش اين فرقه از ديگر مطالب اين كتاب است.

اين كتاب همچنين حاوی عكس‌هايی از چهره های سرشناس بهائی و ارتباط آنها با بيگانگان است.

كتاب «سايه روشن بهائيت» در تيراژ 3300 نسخه در قطع رقعی توسط «انتشارات كيهان» به چاپ رسيده است.

علاقه مندان برای تهيه اين كتاب از طريق پست می توانند با شماره تلفن های 33110709 و 33110201 و نمابرهاي 33917075 و 33910849 تماس حاصل کنند.

سايه روشن بهائيت؛ افشاي اسرار پشت پرده

ارسال نظرات