۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۲۰۸۷۴

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبر انقلاب

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبر انقلاب
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات داهیانه رهبر معظم انقلاب در تشریح نقشه‌های شوم دشمن در حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تبیین و تشریح راهبردی و اندیشمندانه حوادث اخیر، بار دیگر تصویری دقیق و سرشار از جزئیات مفهومی و استدلالی از مسائل کشور را به ملت، اندیشمندان و امیدواران به انقلاب اسلامی ارائه کرد.

ایشان با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای و همچنین مشتمل بر عناصر و لایه‌های متنوع، هجمه دشمن را تشریح نموده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقاء بخشیدند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجدید بیعت با زعیم فرزانه انقلاب اسلامی، همگان را به توجه و تبعیت از منویات و رهنمودهای ایشان دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد:

۱- لازم است سیاست گذاران فرهنگ و اندیشه و مسئولین تأمین نظم و امنیت کشور با توجه به بیانات اخیر ایشان به مسائل کشور بپردازند.

۲- آنان که در حوادث اخیر خواسته یا ناخواسته با اظهارنظر یا هرگونه اقدام عملی به نحوی دشمن را در پیشبرد اهداف پلیدش یاری رساندند؛ هرچه سریع‌تر تدارک نمایند. فَلاَ تَکُونُوا أَنْصَابَ الْفِتَنِ وَ أَعْلَامَ الْبِدَعِ

۳- باید برای تشریح و تبیین حوادث اخیر مؤمنین به اسلام و انقلاب مجاهدت کنند که عبرت های پند آموز فراوان این ابتلائات برای تقویت بصیرت جامعه ضروری و لازم است.” فإنّما البَصیرُ مَن سمِعَ فتَفَکّر، و نَظرَ فأبْصرَ، و انْتَفعَ بالعِبَرِ، ثُمّ سَلَکَ جَدَدا واضِحا یَتَجنّبُ فیهِ الصَّرْعَهَ فی المَهاوِی.

۴- این کشور اسلامی در ظلّ توجهات و عنایات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با همت و پشتیبانی ملت شریف ایران، راه پر افتخار انقلاب اسلامی را طی خواهد کرد و از ابتلائات و آزمون‌ها سربلند بیرون خواهد آمد. ان‌شاءالله

از درگاه خداوند متعال طول عمر و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) را مسألت می نماییم.

ارسال نظرات